Recenze: Škoda Fabia 1.0 TSI

by - listopadu 23, 2019

Ahoj, mému příteli se naskytla příležitost zapůjčit si od autorizovaného prodejce Škoda Autoklever auto Fabia 1.0 TSI 85 kw 2019. Na řádkách níže bych Vám ráda popsala moje pocity z tohoto vozidla. Cena tohoto vozidla je mým odhadem něco kolem 350 000 Kč.

Na první pohled se mi auto velice líbilo, měl krásné tvary, křivky. Dokázala bych si představit, že ho budu vlastnit. Mnoho lidí by řeklo, že motor 1.0 TSI je nedostačující, mezi ně patří můj přítel, ale po jednom dni s tímto vozidlem změnil svůj názor. Tento motor je zcela dostačující na váhu vozidla i s dvěma pasažéry.





Vzhledem k tomu, že v současné době jsme majitelé auta kombiku, tak zavazadlový prostor byl pro nás v celku malý, ale provedly jsme zkoušku kočárkem a zcela v pořádku se vlezl. I z nějakých tím menším nákupem. Zavazadlový prostor je pěkně osvícený, celkem dost skrytých úschovných prostorů. Za mě tedy pro rodinu s jedním dítětem zcela vyhovující.




 Zde je fotka mě sedící na zadních sedadlech a jak můžete vidět i přesto, že spolujezdovo sedadlo je úplně vzadu, mám mezi koleny a sedadlem dostatek místa. Sedačky na zadních místech byli pohodlné i s isofixem na uchycení dětské sedačky.



Místo řidiče a spolujezdce byli velice komfortní, řidič si připadal jako ve sportovním vozidle, sedačka ho pěkně držela na místě. Přístrojová deska a materiály jsou na velmi dobré úrovni. Auto bylo i jak bych řekla na velmi dostačující úrovni, sice bych si představovala couvací kameru a automatické řazení, ale i s tímto manuálním řazením a pouze couvacími senzory jsem byla velice spokojena. 


Auto bylo vybaveno automatickou klimatizací, vyhřívané sedadla ve předu, vyhřívané přední i zadní skla, audio velice pěkně hrálo a na fotce můžete vidět display na kterém jsem se mohla podívat na styl jakým řídím, tím je myšleno jak ekologicky, dále zde byla možnost podívat se zda jsou pneumatiky správně dohuštěné, je zde možnost spárovat telefony, dokonce i můj Iphone. Auto má start stop systém, který moc ráda nemám, ale jde po každém nastartování jedním tlačítkem vypnout. 



Pro mě velká výhoda odkládací prostor na brýle.


Další pěkná maličkost, která ale potěší, já ji ve svém vozidle nemám, je středová opěrka aneb další úložný prostor navíc. 



Ráda bych poděkovala společnosti Autoklever za poskytnutí náhradního vozidla a možnosti si vyzkoušet nové vozidlo. Nebránila bych se možnosti si vyzkoušet další jiná vozidla. :D 



You May Also Like

4 komentářů

  1. Super, že ti auto poskytli a jsi s ním spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to byla super příležitost, auto se mi moc líbí a navíc je v mé oblíbené červené. :) Tak ať se jezdí hezky, pokud ho ještě máte.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Teď se učím řídit a zrovna o nějaké takovéhle Fábii přemýšlím jako o prvním autě. Osobně bych tedy také uvítala ten senzor a hlavně automata, protože páku opravdu nedávám, ale asi bych to i přežila :) děkuji za článek, až budu opravdu vybírat, určitě si jej přečtu znovu

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)