Spotřebováno (Září 2020)

by - září 30, 2020

 Zdravím, máme tu opět konec měsíce září, to hooodně rychle uteklo. A je tu s ním i spotřebováno, trošku dříve, ale už nic nespotřebuji a tak jsem se to rozhodla sepsat. :) 

Dneska a vlastně už od začátku týdne nám prší a prší, takže se mi chce furt spát a ani káva nepomáhá :D

Moje spotřeba za dva měsíce, no jo není toho hodně. 


1) Schauma šampon na vlasy - o něm jsem už psala recenzi, tak jenom krátké shrnutí je zkrátka super, vlasy si myji co dva dny, což je u mě dost neobvyklé. Recenze je TADY  DOPORUČUJI

2) Head and shoulders šampon na vlasy - sice já vůbec netrpím na lupy a podobné věci, ale tento šampon u mě také velmi boduje, má velmi příjemnou vůni a taky je skvělý, protože si také můžu mýt vlasy obden, což je perfektní. DOPORUČUJI

¨

3) Palmolive sprchový gel - tuto značku si zase tak často nekupuji, ale i tak mi tato značka hodně vyhovuje a jejich sprcháče jsou fajn. :) A úplně mi stačí, protože nějaký sprcháč extra drahý fakt člověk nepotřebuje. Tento je s granátovým jablkem mňam, nádherná vůně a taky má být vegan, ale to potvrdit nemohu. DOPORUČUJI

4) Silan aviváž - mám tady i nekosmetickou věc, ale do spotřebována ji zařadím. Jedná se o Silan aviváž s vůní pačuli a lotusu, nádherná vůně. Z prádla jsem to cítila i několik dní. :) Silan aviváže si kupuji nejčastěji. DOPORUČUJI


5) Indulona krém na ruce - kdo by neznal starou známou klasiku, tahle je s vůni měsíčku lékařského. Dobře hydratoval, ruce nebyli mastné, byla jsem velmi spokojená, ještě ke všemu krásně voněl. DOPORUČUJI

6) Isolda krém na ruce - tento krém jsme dostávali v práci alias při častém mytí rukou v práci jsme dostali krém na ruce :D Je s vůní šalvěje, docela pěkná vůně. Krém hydratoval skvěle, popravdě jsem ještě tuto značku nikde v obchodě neviděla a nebo tam je a já ji jenom přehlížela. DOPORUČUJI

7) Zinková mast - tuhle jsem používala vždy večer na akné a docela mi pomáhal. Musím si ho pořídit znovu je to skvělá věc. :) DOPORUČUJI



You May Also Like

8 komentářů

  1. Head and shoulders jsem používala dříve a celkem mi vyhovoval, pak se mi po něm ale vlasy začaly brzy mastit, tak jsem ho vyměnila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šampon Schauma mám taky doma, ale jiný a jsem velmi spokojená. Tenhle vypadá taky skvěle, tak jestli ho někde uvidím, zkusím ho. Musí hezky vonět.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Na šampon Schauma se chystám také, ale zatím k tomu nějak nedošlo. A silan kupuji stále dokola, ze všech aviváži mi voní nejvíce. Miluji hlavně tu kokosovou vůni.

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
  4. Mňa najviac zaujala tá aviváž, už ju konečne musím vyskúšať.. teda to ako vonia :D

    OdpovědětVymazat
  5. Indulonu právě používám ☺. Prima víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Indulonu kupujem dookola. Je to asi môj najobľúbenejší krém na ruky
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Silan jsem také doma párkrát měla. Voní hezky. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, na Schaumu se chystám, ale furt si to rozmlouvám, abych si nezprasila vlasy. Hlava ramena už používat nemůžu, protože si barvím vlasy, ale dřív jsem milovala ten jablečnej :-D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)