Pár skvělých nelepkavých produktů na rty

by - října 13, 2020

 Zdravím, jak se máte? Tu stále prší a prší a už je to takové unavené počasí, jako v Anglii. Ale nedá se nic dělat. Jen co dopíšu článek, tak zasednu ke knížce a to Cilčina Cesta. 


Tady mám tři produkty na rty od Gabriella Salvette. Já sice moc v lásce lesky na rty nemám, ale tyto jsou naprosto nelepivé a jsou skvělé. 


Jako první tu mám tmavší odstín s číslem 05 a zdá se mi že i trošku voní. Štěteček je plně funkční nanášení s ním jde jedna báseň. Řekla bych, že to je ten pravý odstín právě na podzimní počasí. Co se týče sytosti vidíte na další fotce, že opravdu pigmentace je skvělá a co se týče výdrže, na to že to je lesk, tak vydrží na rtech pár hodin. Velmi ráda ho používám, především je to sice lesk, ale vůbec nelepí, jak ty klasické lesky kdysi.  Na elnino stojí 127 Kč. 

Pak tu mám další lesk na rty od té samé značky akorát v odstínu 01, je to vlastně úplně nejsvětlejší odstín. Je průhledný, ale má v sobě třpytky. Tento lesk je můj nejpoužívanější, no teď když musíme nosit roušky, tak bohužel teď nic na rtech nemám. Taky na rtech vydrží pár hodin a potom tam jakoby zůstanou třpytky, ale to není nic vážného. Také vůbec nelepí. Na elnino stojí 127 Kč 

Musím říct, že jsem s těmito lesky velmi spokojená, na to že já lesky fakt nemusím, ale tyto jsem si velice oblíbila už jen to, že vůbec na rtech nelepí. Celkově tyto lesky mají v 6 odstínech. 


Tady vidíte pigmentaci. 


Vrhneme se na produkt, který má pěnový aplikátor. Jak jsem zjistila, tak se jedná o barvící balzám na rty, který mám v odstínu  03. Je to krásná vínová barvička. Aplikace je taková, že zmáčknu tubu a tím pěnovým vyjede barvička a tím pěnovým přejíždím přes rty. Je to snadné. Co jsem si o tomto produktu přečetla je to, že rty hydratuje, vyživuje a chrání, takže proč si nepořídit tento balzám na rty, který ještě k tomu dodá barvičku. Já ho hlavně nosila nejčastěji přes léto, rtům dodal barvičku a na rtech i vydržel. Také vůbec nelepil, což je super. Za mě bych ho klidně doporučila. Na Elninu stojí také 127 Kč. Má čtyři odstíny. 


Tady je vidět zbarvení



You May Also Like

10 komentářů

  1. Nádherné barvičky! :) Já tedy lesky na rty nepoužívám, raději mám rtěnky, ale ani ty teď kvůli rouškám nenosím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně obvykle na rtech nic moc nenosím a volím jen obyčejný balzám na rty. :) Tyto produkty ovšem vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám doma pár odstínů z těchto lesků a balzámů. Jsou velmi povedené.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přesně takové tipy potřebuju! Mám obecně problém s rtěnkami, které se lepí a tenhle pocit přímo nesnáším! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Cilčina cesta je prima čtivo. ☺ Na produktech od GS se mi nejvíce líbí ty výrazné podzimní barvy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty Gabriella Salvate jsou dobré, mám obdobné od nich a jsem spokojená.
    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich produkty na rty, jsou super. mám i několik rtěnek.

    OdpovědětVymazat
  8. Úplne najviac neznášam, keď veci na pery lepia, takže vďaka za tipy, určite sa na tieto produkty pozriem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Lesky vypadají super a určitě věřím, že i ten barvící balzám na rty může být super! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)