Neodolatelné rtěnky // Essence

by - ledna 22, 2021

 Ahojte, vítám Vás opět u dalšího článku, tentokrát se opět vrháme na rtěnky, protože tyto jsou opět od Essence a tahle dvojice je dokonalá, jednak jsou to mé první rtěnky co jsem kdy začala používat a to byli tyto, černý obal, značka Essence, kvalita na úrovni. Fakt si je každý chválil...


Já tyto rtěnky miluji a o tom bude i celý článek. 


Odstíny jsou si dost podobné, ale to vůbec nevadí, jsou sice výrazné, pro někoho to nemusí být to pravé, ale já jsem teď ulítlá na růžové odstíny. 


Odstín mám 12 Blush my lips, tahle je docela dost výrazná a růžová. Tento odstín bych přirovnala k rtěnce co mám od Maybelline Ink crayon. Pigmentace je naprosto dokonalá, jedním tahem přetřete rty a jsou krásně růžové. Výdrž je skvělá, ty 4 hodinky zvládne skvěle. Pití jí nedělá problém a menší jídlo by taky měla zvládnout. 



Další odstín je 14 Adorable matt! Tahle je taková růžovo červená. Musím říct, že na rtech moc rozdíl nevidím, jestli nanesu první odstín, nebo tento. Pigmentace taky skvělá jako u první. Dobře se nosí, protože stačí výrazné rty a postačí klidně jen řasenka a makeup je dokonalý. Výdrž ty 4 hodiny vydrží v pohodě, pití taky, menší jídlo taky zvládne. :) 



Já mám ráda rtěnky od Essence, opravdu je to velká kvalita, než nějaké drahé značky. A taky mají plno zajímavých odstínů. Určitě každý z nás zkoušel nějaký odstín, jaký jste měli vy? :) 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Taky mám ráda rtěnky od Essence. Jen tyhle jsou na mě až moc výrazné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny jsou krásné, ale sama bych po rtěnkách od Essence nešáhla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě jsou moc výrazné, ale barvičky jsou to krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rúže od Essence mám veľmi rada, tieto dve majú krásne farby
    https://www.barsatelier.sk/2021/01/preco-je-mlm-problematicke.html

    OdpovědětVymazat
  5. Essence rtěnky mám taky ráda, především tedy matné :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  6. Ty barvičky jsou opravdu dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se ty rtěnky líbí, přesně takové výrazné barvy mám ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)