Péče o zuby je důležitá

by - června 10, 2023

 Zdravím, vítám Vás u nového článku. Dneska si řekneme něco málo o péči o zuby, která je velmi důležitá. Naskytla se mi spolupráce s nazuby.cz a tak jsem nabídku přijala a vybrala jsem si sonické kartáček 

Vybrala jsem si značku Eta Sonetic 0707 v černé barvě. 

Pomocí 31 000 čisticích pohybů odstraní z vašich zubů efektivně zubní plak a zároveň nažene tekutinu do mezizubních prostor. Na výběr máte ze tří režimů, abyste si čištění mohli přizpůsobit svým potřebám. Doporučenou dobu čištění ohlídá dvouminutový časovač rozdělený do čtyř úseků po 30 vteřinách.

Já mám doma i elektricky kartáček takže jsem velmi rada vyzkoušela i tento sonicky kartáček, který mi opravdu vyhovuje. Sice si trosku musím zvyknout na ty vibrace, ale jinak je to bez problému. Krásně zuby vyčistí, co se mi na něm líbí, ze si můžete nastavit funkci první je pro klasické čištění, druhy je pro citlivé zuby a třetí je masáž dásní. Kartáček má dvouminutovy časovač, rozděleným do třicetisekundových intervalů. Zuby budou jako perličky. 




Co k péči o zuby ještě patří je výběr plasty. Já nejčastěji kupuji Elmex pasty a nebo Sensodyne pasty. Vyhovují mi a nemám s nimi problém. Jaké Vy si kupujete pasty na zuby? 

A co také nesmíte zapomenout jsou různé mezizubni kartacky, které jsem se naučila používat teprve cca 3 roky zpět, dříve mi přišly zbytečné a teď mi přijdou hodně důležité v zakončení ranní či večerní rutiny. Ještě mi tu chybí ústní voda a tu používám občas máme jednu prave bez alkoholu a jsme spokojeni.


Myslím si, ze zrovna na kartacku na zuby se vyplatí investovat už Vám zůstane na cely život a jenom dokupujete hlavice. Cena kartacku je 1258 Kč a najdete ho tady 


You May Also Like

3 komentářů

  1. Sonický kartáček mě ještě nenapadlo pořídit, vypadá super :) Já si z e-shopu objednala "bělič" zubů :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám sonický kartáček, jen od jiné značky a jsem s ním velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)