Recenze: oční krém Ziaja

by - července 29, 2023

 Přeji pěkný den, dneska jsem si pro Vás připravila malou recenzi a to oční krém.



Oční krém s výtažkem z chrpy pro péči o citlivou pokožku kolem očí pro všechny druhy pleti. Výtažek z chrpy obsahuje bioflavonoidy, antikyany a minerální sole. Redukuje tmavé kruhy pod očima, hydratuje a rozjasňuje pokožku. 
Oční krém redukuje kruhy pod očima, rozjasňuje stíny a zmenšuje jejich viditelnost. Hydratuje, tónuje a lehce vypíná pokožku. Vyživuje a jemně vyhlazuje drobné vrásky. 


Aktivní látky 
Výtažek z chrpy 
- Vitamín E 
- Vitamín A 
- Provitamín B5 (D-panthenol)


Je dobře, ze oční krém je bez parfemace, protože někdo to moc nemusí. Mě krém naprosto vyhovuje, stačí ho opravdu minimum a rozetrit. Je trosku mastnejsi, ale po chvíli se vsakne a oční okolí je vyhlazene a zhydratovane. 


Složení

Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Coco-Glycerides, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Octyldodecanol, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol

Za mě naprostá spokojenost 5/5

Krém jsem našla ke koupi jen na dr max TADY A stojí 95 Kč ale určitě se najde i v drogerií



You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypadá to na příjemný oční krém. Já mám teď jeden od Nivei.

    OdpovědětVymazat
  2. I usually like Ziaja's products. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Ziaja znám, mám s ní dobré zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)