Kniha Hrátky v zákulisí // Olivia Cunning

by - října 21, 2023

 Vítám Vás po dlouhé době. Připravila jsem si malou recenzi na knihu Hrátky v zákulisí  v rámci spolupráce s megaknihy.cz

Vybrala jsem si ji, protože anotace zní velice skvele a já romantiku a sex v knihách to já mužů.

Je to první díl ze série Sinners na turné


Anotace

Pět úžasných mužů, jedna sexy žena a zákulisí kapely... Když Brian Sinclair, hlavní skladatel a kytarista nejžhavější metalové kapely na scéně, ztratí tvůrčí jiskru, bude zapotřebí nocí plných přímo hříšné vášně, aby uvolnil svou nahromaděnou genialitu... Když se psycholožka Myrna Evansová vydá na turné s kapelou Sinners, snaží se ji svést každý člen kapely. Ale Brian je jediný, kterého chce dostat do svých rukou...

Potom divoké a šokující chování obou milenců vyžene celou skupinu k novým výšinám slávy... a hříchu
.


Můj názor

Ach čím jen začnu 😂 kniha je o dívce, která je psycholožka sexu. Potká kapelu v salonku hotelového baru, kde byla na konferenci kvůli práci a chce jenom toho jednoho a tím je hlavní skladatel a kytarista Brian. 

Když chcete erotickou knihu, ale nečekate ze tu bude skoro na každé straně do detailu popsány sex. Buď přestanete číst, nebo budete hltan každé slovo. 

Je to fakt skvele, čte se to opravdu rychle. Kvůli výzkumu Myrna s nimi odjede na turné.

Dej kniha skoro žádný nemá, což někomu muže vadit, ale těm co si chce oddechnout tak je to příjemné pocteni.

Tito dva jako par jsem si velice oblibila a taky doufám, ze se u nás přeloží další knihy a budeme si moci přečíst o dalším rockerovi. 


Hodnocení 4*/5*


Knihu zakoupíte Tady  a stojí 399 Kč 


You May Also Like

2 komentářů

  1. ta by se mohla líbit kamarádce :) děkuji za tip na vánoční dárek pro kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížky tohoto žánru jsem nikdy nečetla, baví mě spíše thrillery, ale tato vypadá hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)