Inspirations // 18

by - října 02, 2013

Mám tady zase po dlouhé době zase nějakou tu inspiraci, tak mrkněte :))





Patřím do sekce fashion




Style and smile
http://style-and-smile15.blogspot.cz

You May Also Like

10 komentářů

  1. Ox tá posledná je super <3<3<3

    OdpovědětVymazat
  2. Třetí outfit je super. Kde jsi sehnala ty boty? Jsou fakt nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa najviac paci kombinacia na obrazku cislo dva, teda take pocasie na tie kusky by som brala! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéhle inspirace mám nejraději :) Každý kousek oblečení tak jednoduchý a obyčejný ale společně s kombinací ostatních kousků je to neskutečně pěkný outfit.:))

    Blog Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  5. za mě jednoznačně 1!:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny bych hned nosila, jen mi někdo kupte to oblečení prosím! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle mě inspirovalo hodně :)

    Srdečně tě zvu na svou podzimní GIVEAWAY. Pokud máš chuť soutěžit, jsi vítána :)!

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)