New (32)

by - října 03, 2013

Mám tady malý článek new :) Nic moc jsem si poslední dobou nekoupila, ale ať toho pak není moc :D tak stačí i taková trocha. :)

Musela jsem si koupit gymnastický míč, kvůli zádům jelikož mám špatné držení těla.



Vonnou svíčku s DMka no nevím k čemu, ale ta vůně je božská :) Voní po lesních plodech. Třeba si ji někdy zapálím. :)


Tady už něco z kosmetiky chyběli mi odličovací tampony a viděla jsem novinku v DM masku od Bale s vůní jahod tak jsem zvědava. :)


A jako bonusová fotka :D Míša ráda dělá fotomodelku a nechtěla mi jít dolů ze židle :D ♥


You May Also Like

3 komentářů

  1. Jsem opravdu zvědavá, jaká bude ta maska od Baley:-) Určitě o tom napiš. No a gymnastický míč je furt super věc, taky doma mám a opravdu na záda pomáhá :)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten míč mám taky, ale spíš mi v pokoji jen překáží - zabere přeci jen docela dost místa.. a jsem líná na něm cvičit :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)