Brandnooz box (Srpen 2014)

by - srpna 29, 2014

Tááák včera mi teda dorazil boxík plný! :) Třikrát hurá! :D Takže já jsem mega moc spokojená i to co bylo v boxu :) Sice převážně jsem tam našla více pitího než jídla, ale to mi vůbec nevadí! :)))

Kdo ještě nezkoušel si tento box objednat tak to urychleně udělejte! :) 

https://www.brandnooz.cz/


Tady vidíte samotný box :))) Klasika, která nezklame! :) 



Otevřený box. :) 


Obsah boxu :) 


Tady pěkně pohled co tam všechno je. :) 


Delissa křehká mám variantu kakaovo mléčnou byla dobrá, ale já mám raději tu delissu normální je myslím ta v bílé čokoládě. :)) Cena 7,90 Kč, Srpen 2014
ISOLINE 3d TOP 24 Detox no zelená spoušť mi nešla stlačit dolů, ale pak jsme ten sáček propíchly a šlo to. Ale tohle mi teda vůbec, ale vůbec nechutnalo! :( Cena 36 Kč, Prosinec 2012


SCHWARTAU Extra džem mám variantu Višeň a tropické ovoce. Přítel to zkoušel a říkal, že mu to chutná, prý tam cítí víc višně prý kousky višně, tak nevím třeba vyzkouším :)) Cena 69,90 Kč, Červen 2014
KOTÁNYI Paprika uzená s tímhle se nic nezkazí a v domácnosti užije. :) Cena 19,90 Kč, Duben 2014


NESCAFÉ Ledová káva ještě mám v ledničce, tohle mě potěšilo, protože ledovou kávu já můžu a ještě od značky nescafé super! :) Mám variantu Cappuccino White tak jsem zvědavá jak bude chutnat. :) Cena 31,90 Kč, Červenec 2014
Avanti Spritz ten jsem poprvé vyzkoušela minulý týden když jsme byli s přítelem na dovolené v Luhačovicích, bylo to sice dobré, ale pro mě moc hořké! Můžete si do toho dát ještě pomeranč. Já jsem si musela na dovolené vyžádat i kostky ledy aby se mi to v tom pití smíchalo a aby to nebylo tak hořké :D bohudík to pak bylo dobré :)) Cena 79,90 Kč, Červenec 2014


Zlatopramen Radler N.A Grep takové ovocné piva zbožňuji, sice tohle mi přítel vypil, ale aspoň jsem ochutnala! :) Je super rádi si tyhle piva kupujeme v létě a je skvělé pořádně vychlazené, jinak my dva s přítelem vlastně normální piva nepijeme! :) Cena 17,90 Kč, Květen 2014
JUMEX Nektar sice nevím mám Manzana, ale ta ani napsaná v popisu není je tam jen Plum a Guanabana, ale na obalu je napsaný jablečná šťáva, no určitě rádi vyzkoušíme. :))) Cena 22 Kč, Leden 2014


CHIO POP Corners no milujeme popcorn takže určitě k TV dobré, nebo jen tak k posezení večer a něco zobat. :) Cena 24,90 Kč, Červen 2014
Patifu Gourmet tofu paštika už byla v boxu jednou, někdo to u nás snědl takže nevím vůbec co na ní kdo říkal. :) Ale tahle se taky u nás s ní. :))) Cena 27,90 Kč, Leden 2014


You May Also Like

4 komentářů

  1. Mám sice jídlo a vaření ráda, ale zatím mne Brandnooz box nezaujal natolik, abych do něj šla. Sice občas se tam najde něco zajímavého i pro mě, ale ochutnávat sladkosti a jiné "čičárny" fakt nemusím.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím ťa nechcem ťa uraziť ale prečo do seba sipeš tie hlúposti. To Vám mladým naozaj nezáleží na Vašom zdraví? Nemôžem sa pozerať na to ako sa ničíte. A potom že 15 ročný majú mrtvicu, porážku, infarkt. Samozrejme keď jete hlúposti

    OdpovědětVymazat
  3. musím si taky už objednat další! měla jsem jen jeden a byl super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na můj vkus je tam až moc pití a já radši mlsám :D Největší radost bych asi měla z té ledové kávy :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)