New (58)

by - srpna 28, 2014

Zdravím dneska mi přišel fakt neznámý balíček a to přímo z Chiny, jenže to bude asi balíček ze spolupráce a to přesněji z téhle stránky http://postovnezdarma.cz/ ale přišel mi bohužel jen jeden náhrdelník, ale má mi přijít ještě jeden a naušnice. Tak nevím jak se to posílat bude jestli po jednom. :))) No jasně že jsem se ptala paní tak snad mi odpoví a napíše jak to teda je doopravdy. :) Náhrdelník mi přišel ve variantě černý, ale měli ještě různé barvičky. :)))

No už se těším až ho někam ven vytáhnu. :)) Jinak dneska mi má dorazit Brandnooz box a jak mi psalo PPL email, že mi ho dneska budou doručovat tak bohužel tam mám napsané že balík váží 0,6 kg takže to by odpovídalo prázdné krabici. No uvidíme co mi vlastně dneska přijde.


You May Also Like

7 komentářů

  1. Náhrdelník je nádherný, ale já bych uvítala asi nějakou veselejší barevnou variantu :-) Každopádně, jako dárek moc krásné!!
    Co se týče toho boxu, tak jsem ti už psala, že to může být error, tak uvidíš, až to příjde :-) Mě tam minule taky myslím psali 0,5 kg a bylo tam vše :P tak se nebooooj! Při nejhorším jim písneš a oni ti to dopošlou v dalším boxíku.

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný! <3 maxi náhrdleníky mám nejradši, dokážou úplně pozvednout i obyčejný outfit :)
    ukaž ho někdy v outfitu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lehce kýčovitý, ael zajímavý....

    OdpovědětVymazat
  4. pekný nahrdelník :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá krásně :) Jinak nevím jestli tady máš nějakou chybu, ale zasahují mi do stránky bannery co máš v levém sloupci, a tak nevidím vše co bych měla.. :(

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)