Inspirations // 60

by - září 03, 2014

Dneska jsem měla přidat fotky z instagramu za měsíc Srpen, ale bohužel fotky nebudou, protože je přítel z mobilu vymazal. :) A tak aspoň dneska taková malá inspirace co si třeba můžete vzít i do školy atd. :)))) Zítra si dáme nějakou tu recenzi. :)






You May Also Like

5 komentářů

  1. super motivace!:) Chtěla bych tě jinak ráda pozvat na můj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravé stravě, tak bud ráda, když se podíváš:))
    http://fitnessholicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna inšpirácia. Kiež by to počasie vydržalo kým mi začne škola aby som sa mohla takto obliekať. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď nedokážu říct co se mi líbí víc ale asi bych brala všechno ! Hlavně ty sukynky .. Jsou bozi .. Říkám si vždycky ,,kez bych měla neomezenou kreditní kartu ,,! Ale to se asi nikdy nestane .....

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná inspiraci, tyhle typy článků se mi líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)