New (78)

by - prosince 15, 2014

Zdravim, Tak teda vcera jsme byli v Primarku koupila jsem par veci. Samozrejme ze I pro pritele. Nakonec jsme nesli nikam Tam dal, protoze hrozne foukal vitr.

Vzala jsem so ciste bilou podprsenku 2£, kalhotky 4ks, konecne nejake temple rukavicky v jednom baleni jsou dva part za 1£


Dale jsme se stavily do obchodu Wilko Tam he drogerie I veci do bytu, hence atd Tak jsem Tam vzala tyhle stint of essence. A carmex chtel pritel ma Castro suche rty tohle uz z Primarku 2£.


 Tady jak vypadaji jsou zapecene fialove a takova hnedo seda



A tady gumicky do vlasu.


A normal I tricko s slouhym rukavem stalo 2£ ikdyz na tricky he listen s cenou 3.50£. Ty prouzky jsou zelene.



You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc hezké stíny a tričko s dlouhým rukávem by se mi hodilo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nákup jsou ty stíny dobrý?Drží na očích?
    http://red-brunet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyz jsou kupovane vcera, tak je jasne ze jsem je jeste na ocich nezkousela. 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné věci si nakoupila :) Máš fajn blog ;)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)