Recenze: MUA paleta Undress Me too

by - prosince 08, 2014

Dneska si dáme recenzi na paletku od MUA, která nese název Undress Me Too. :) Je to vlastně paletka matných tak i s lesklejsím povrchem a jsou nádherné hnědé stíny + jeden černý. :)

Fotky jsou foceny večer při umělém světle tak líčení moc poznat nejde, ale už brzy ho budete moci vidět v jednom líčicím tutoriálu. :) 


No nevypadá nádherně? :) Ihned jsem si její odstíny zamilovala! :) 



Balení jak bych řekla je to umělé, ale že by se nějak poškodilo, to ne! :) Líbí se mi, že na druhé straně jsou názvy stínů. každý stín má i svůj název což je super! :) Má 9.6 gramů. :) Uzávěr jde dobře zavřít. :) Já jsem spokojená. 

Barva tak tyhle popíšu níže. :) 


1-3 stín nahoře od leva - ten bohužel nepřečtu z paletky, DEVOTTION, SHY
1-3 stín dole od leva - TRANQUIT, EXPOSED, REVEAL


1-3 stíny nahoře od leva - FLERY, LAVISH, DREAMY
1-3 stín dole od leva - WINK, OBSESSED, CORRUPT


Konzistence je super, řekla bych, že při nanášení vůbec nepráší. :) 


ingredients pro ty co tomu zcela rozumí. :) 


 Výdrž ráno jsem nanesla a večer odlíčila a byli pořád na tom samém místě, neslévají se! :) Prostě drží tam kde mají být, žádnou bázi jsem nepoužila. 

Pigmentace jak vidíte na obrázcích tak pigmentace je v celku velmi dobrá! Až na tu černou barvičku Corrupt u ní jsem čekala větší pigmentaci. 


Malá ukázka: 
A ANO MUSÍM SI VYTRHAT OBOČÍ! Takže rýpalové zdržte se! 







 Stíny na ruce: 

1-3 - ten který nejde přečíst, Devottion, Shy


1-3 - Tranquit, Expossed, Reveal


1- 3 - Flery, Lavish, Dreamy


1-3 - Wink, Obsessed, Corrupt


Klady

+ cena
+ výdrž
+ pigmentace
+ nepráší

Zápory

- černá by mohla být více pigmentovaná

Mua paletku jsem zakoupila v Nottinghamu v Superdrug ve stojanu MUA za cenu 4 libry.

S paletkou jsem abych řekla pravdu tak jsem spokojená, líbí se mi a prostě je fajná. Ráda ji používám tak jako jiné paletky s hnědými stíny. :) Rozhodně ji doporučuji a už teď mám spadeno na její další paletky. Tady ji zakoupíte v ČR http://www.makeupacademy.cz/paletky-ocnich-stinu/

You May Also Like

3 komentářů

  1. Wow, skvělá recenze. Paletka je pěkná a stíny ti sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. stíny vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mua paletky sú všetky krásne, ja som si kúpila Undressed, ale dlho mi trvalo, kým som sa rozhodla :-) Day by Day

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)