Přeskočit na hlavní obsah

Jaky je nejlepsi ocni krem?

Uz se budu muset take priznat a nejak me postihuji kruhy pod ocima, no spis bych to jako kruhy pod ocima nerekla to jde spise znatelne poznat na mem pritelovi, ze ma kruhy pod ocima, ale mam tam fialove mistecka a ja se toho chci zbavit! Protoze zrovna pri liceni se mi vazne nechce pouzivat jeste korektor pod oci. Tak bych se Vas rada zeptala na nejaky dobry ocni krem. Mela jsem ocni krem od Himalaya a ten ikdyz jeste nema expiracni dobu tak zmenil barvu a smrdi, takze poleti do kose. Hledam vhodny pripravek. Diky moc tem kdo mi tu da tipy a komu opravdu pomohl.

Tento ocni krem jsem mela.


Dalsi ocni kremy co ruzne zncky nabizi, ktery je ten nej?


zdroj foto google.cz

Komentáře

  1. Já používám oční krém od Benefitu a neměla jsem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel ti neporadím, žádný oční krém totiž nepoužívám. Můžu tě ale poprosit, aby si mi napsala na mail? Mám na tebe pár otázek a nějak jsem ho nemohla dohledat..
    sumovaverr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti taky neporadím. Mám jen otoky pod očima, ne tmavé kruhy. Jinak používám oční krém od eucerinu.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma ten od Biodermy, vyhrála jsem ho v GA a je super, akorát já jsem takovej lenoch a používám ho občas. Když si ho pod očima dávám, nijak mě neštípou pak oči (jako například oční krém z Avonu) a ty kruhy pak nejsou takový viditelný

    OdpovědětVymazat
  5. No ťažko povedať, skúšala som Niveu aj Eucerin, vstrebávali sa dobre, ale nevidela som žiaden efekt, rovnako pri krémoch Alverde.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....