Přeskočit na hlavní obsah

Recenze: Ultimate shine Catrice

Preji krasne sobotni rano. Dneska v Anglii to vypada na slunicko, takze ja se pujdu vyspat na nejake 4 az 5 hodinek a pak se nekam projit. Ja si pro Vas pripravila opet recenzi, ale tentokrat na rtenku od catrice, ale je to mensi problem uz se neda koupit, coz bych rekla ze je fakt skoda. Klidne bych si ji totiz koupila znovu.


Baleni tohle se mi vazne libi, je takove fakt super, je stribrne na tom dany nazev. Libi se mi ze na spodnim vicku je napsany nazev a odstin rtenky a k tomu bavicka jak to vlastne vypada.

Vune tahle rtenka fakt po necem voni, ale nedokazu urcit po cem. Nekdy v ni citim i jakoby taovy slabsi mentol, nevim mozna se mi to jen zda. 



Barva ja mam odstin 060 a je to nadherna barvicka, ktera uz vazne neni v prodeji. Sice barva vypada vyrazne, ale na rtech tak vyrazna neni, takze je pro me jako delana na noseni pres den, ale i pres noc.


Vydrz 3-4 hodinky s pitim, jidlo zase tolik nezvladne. 

Tady foto jak vypada na ruce, rtenka ma takovou maslovitou konzistenci, coz se u rtenek moc nevidi, vyrobci pisou na obalu ze je to gelova rtenka, doda rtum barvu i lesk coz je pravda.


Tady jeste jedno foto a to pred a po, vidite ze na rtech tak moc vyrazna neni. 


Klady 

+ baleni
+ cena
+ vydrz
+ konzistence
+ rty nelepi
+ odstin

Zapory 

- uz neni v prodeji :D

Tahle rtenka se dala koupit ve stojanech Catrice za cenu 104 kc, nasla jsem to na jejich strankach.


Komentáře

  1. lovely pink!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že se už neprodává. Tahle barvička by se líbila i mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tá vyzerá krásne :) Škoda, že už nie je v predaji , konzistencia musí byť tiež super :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná,šťavnatá a letní barvička:) Škoda, že už se neprodává;D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....