Můj noční stolek.

by - července 11, 2016

Dneska Vám ukážu můj noční stolek aneb jaké produkty si dávám na noc :) nebo-li moje večerní péče o pleť. :))

Tady vidíte můj kosmetický stolek, je toho na něm málo jelikož produkty co používám večer před spaním jsou v bílé misce :) Abych měla pořádek na stolku. :) Akorát jeste jsem zapomněla na knížku na stolku tu teď mam danou na posteli, protože ráno jak jsem se vzbudila jsem si ještě cetla. :) 


 Tady jsou ty produkty v bílé misce. 


A tady Vám je všechny popíšu. 
Prvním produktem je krém na ruce omlazující myslím kaviárový ted si nejsem jistá, měla jsem ho v časopisu ještě v Česku a zatím mi přijde hrozně fajn. Rychle se vstřebá, hydratuje ruce. :) 
Dalším produktem mini je krém na oči od známé značkz Nivea tento krém mi zcela pomohl na kruhy pod očima, možná jeste na něj napíši recenzi. :) 
Daší je známý krém na nohy s uerou, krásně hydratuje ztvrdlou pokožku na patách a jsem s ním spokojená. :) 
Zázračný kelímek od Oriflame je moje stálice tento je obycejný a pomáhá mi v suchých místech, ale také koutcích na rtech. Mám ještě jeden do zásoby a to s vuni medu. 
Opět Nivea a to tělové mléko krásně voní prostě klasika, hydratuje mám ho ráda :))
Moje poslední věc z produktů je krém od Biodermy pro smíšenou pleť v boji proti akné, tento krém je můj zázrak já ho naprosto miluji! :) 



A tady detailně budík ve tvaru srdíčka nesmí chybět kupoval mi před rokem přítel. :) 
A nádherná aromalampa od značky Yankee Candle, já pálím furt přes léto pálím letní vosky :)) Dneska tam mám třeba nanuky :))) Boží vůně. :) 


Snad se Vám článek líbil a klidně mi můžete napsat jaký článek by jste chtěli další? :) 

You May Also Like

7 komentářů

  1. Aroma lampičku mám také, skoro stejnou, jen v černé :) A zázračný kelímek mám také moc ráda :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku používáš skvělou, ale na tvém noční stolku mě zaujala krásná aroma lampa a ten budík je nejlepší. Kdybych ho viděla v obchodě, tak ho asi hned kupuji. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, jak to máš na stolku uspořádaný :) Můj noční stolek je opravdu maličký, přes den na něm většinou nic nemám, až večer si na něj dávám brýle, mobil, balzámek na rty a krém na ruce :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém od Biodermy mám také! Stačí kapička na jakoukoli nedokonalost a je pryč! :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)