Styl 0.1

by - července 09, 2016

Ano dneska takový opět oddychový článek na téma styl. :) Určitě každá z nás se hezky chce obléct a tak tady je trocha ta inspirace. :)

Máte rádi takové články, nebo Vás u mě baví recenze??? :) 






















Zdroj foto google.cz

You May Also Like

5 komentářů

  1. Mám ráda tyto články, ale skvělé jsou i recenze. Asi tě nepřekvapí, když napíšu, že se mi nejvíce líbí ten kraťaskový růžový outfit. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý outfit je top! :) tu kabelku jsem si už jednou chtěla objednat z aliexperessu :)

    http://myshoppingdiary2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělá inspirace! Vždy pak toužím podobné kousky mít v šatníku :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. STrasne se mi libi styl Tveho blogu, opravdu super to tu mas!!:)
    www.lucyjirak.com

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)