Přeskočit na hlavní obsah

Odhalené ramena.

Ano léto si žádá odhalená ramena, protože co jsou krásná a přitažlivá, už máte vybráno? 

Jako antická bohyně budete vypadat v bílých šatech volného střihu. Na foto (zleva): H&M 1499 Kč a ASOS 2219 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): H&M 1499 Kč a ASOS 2219 Kč
Cold shoulder se vyznačují průstřihy v oblasti ramen. Na foto (zleva): Zara 899 Kč a Bershka 899 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): Zara 899 Kč a Bershka 899 Kč

Tento střih šatů vypadá dobře také s volánkem v oblasti hrudníku. Na foto (zleva): Zara 1299 Kč a Bershka 799 Kč; Archiv firem
 Na foto (zleva): Zara 1299 Kč a Bershka 799 Kč

Jste majitelkou perfektního těla? Pak si můžete dovolit zajímavé průstřihy. Na foto (zleva): Guess by Marciano 7299 Kč a ASOS 1925 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): Guess by Marciano 7299 Kč a ASOS 1925 Kč

Off shoulder se vyznačuje spadlými rameny a jde o velmi lichotivý střih šatů. Na foto (zleva): Lindex 999 Kč a ASOS 1219 Kč; Archiv firem
 Na foto (zleva): Lindex 999 Kč a ASOS 1219 Kč

Zajímavým prvkem může být i široký volán v oblasti hrudníku. Na foto (zleva): H&M 799 Kč a Mango 899 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): H&M 799 Kč a Mango 899 Kč

Šaty se špagetovými ramínky podtrhnou romantické růžové tóny. Na foto (zleva): Zara 899 Kč a Vero Moda 1389 Kč; Archiv firem
 Na foto (zleva): Zara 899 Kč a Vero Moda 1389 Kč

Máte-li drobnou postavu, budou na vás dobře vypadat šaty s řasením. Na foto (zleva): Mango 799 Kč a H&M 1299 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): Mango 799 Kč a H&M 1299 Kč

Šaty s americkými průramky upoutají pozornost na vaše klíční kosti. Na foto (zleva): Guess by Marciano (cena k doptání) a ASOS 1699 Kč; Archiv firem
Na foto (zleva): Guess by Marciano (cena k doptání) a ASOS 1699 Kč

Zdroj foto prozeny.cz

Komentáře

  1. Ty růžové šaty z vero mody jsou boží :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělá inspirace :) Moc se mi líbí modré šatičky z Bershky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Odhalené ramená mám veľmi rada, ale základ je mať správnu podprsenku, aby som výsledok taký, ako má byť :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. zaujímaveé tie biele šaty tam na vrchu sa mi páčia, ale ja zvolím radšej klasiku:)) teraz mám zálusk na dlhú sukňu až po zem

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy, já jsem si objednala jedny mint maxi šaty z eshopu Hm a také mají odhalená ramena :-)


    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, o balíček produktů Maybelline, která právě probíhá na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty poslední světle modré šaty jsou nádherné. Skvělý výběr. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....