Přeskočit na hlavní obsah

Oblíbenci (Červen 2016)

Přeji pěknou neděli všem, jak se máte??

No asi se divíte, že já zrovna se vrhám na oblibence měsíce Červen, ale oni dva roky vubec zadný clanek s temito oblibenci nebyl. :D No tak se to budu snažit psát každý měsíc jako píšu spotřebováno. :) Tak já myslím že se k tomu dáme a přeji Vám pěkné počteníčko. :)

DOPLNĚK 
A tím se stává tento krásný bílý náramek okolo ruky na magnet, je přímo dokonalý, dost často ho nosím i ven nebo i do práce a pak v práci ho sundám. Já jsem s náramkem velice spokojená. :)




RTY
Mojím dalším oblibencem je tahle rtěnka od Dermacol clickit verze. Teď ji dost často nosím protože je přímo výborná. Pigmentace skvělá, nezvyraznuje vrasky, vytrácí se cca po 3-4 hodinách. :) Je v odstínu 01.



OČNÍ STÍN
Já tady v této kategorii mám právě malou paletku se šesti odstínami od značky Essence. Nápisy na obalu se dost nešetrně vytrácejí pri použití, ale stíny jsou dokonalé, sice ty první dva odstíny z paletky jsou tak akorát na projasnění oka, ale ten zbytek je přímo uzasný :) Tuhle paletku jsem si já velice oblíbila a pouzivám ji tak nějak každý den. :) 



NEHTY 
Jelikož já si do práce lakovat nehty nemohu, tak i presto si obcas nehty nalakuji jen top coatem, který tak nějak nejde poznat zda jsou nehty nalakované či jen vyleštěné. Jelikož tohle jsem spozorovala i u dalších třech žen u nás v práci. :) Je to top coat gelový od Essence. :) 


TOALETNÍ VODA
V téhle kategorii je jasný vítěz moje kvalitní voňavka Katty Perry Killer Queen. Je to nejkrásnější vůně jakou jsem kdy měla. Tohle je už mé 3 balení, tuhle mám ale už ve větším a to v 100ml. :) 


VLASY
A tady dneska zařadím moji oblíbenou značku šamponu a tím je Yves Rocher šampon tento je myslím zrovna pro kudrnate vlasy, ale je tak skvělý. Nemastí se mi po něm vlasy, krásně je umyje a jeste k tomu voní. 



Takže tohle byli moji oblíbenci za měsíc Červen, kdyby Vám tady chyběla nějaká kategorie tak můžete napsat do komentáře jakou by jste jeste chteli u mě vidět kategorii. :)) Budu se těšit na Vaše komentáře. PA :-*

Komentáře

  1. Krásní oblíbenci i pěkné fotky. Top coat od Essence používám taky a paletku očních stínů mám též. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ten rúž od Dermacolu chcem vyskúšať, vyzerá super :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mit praci, kde si nemohu lakovat nehty bych nechtela. Tesim se na ni pristi oblibence. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto stíny od Essence mám také moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vyzerá skvelo!

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Náramok je krásny a tiež používam šampón od Yves Rocher - na objem vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Presne ten naramok mam ❤️ Aj v inych farbach,je perfektny :)
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....