Líčení 2.2

by - listopadu 14, 2016

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)





















 Moje použité líčení :) 
První jsem nanesla krém od Biodermy ten tu nemám jako podklad po makeup. Potom jsem nanesla makeup vzoreček od Sephory v odstínu 14 soft beige. Dále jsem zapomněla vyfotit i pudr, ale ten byl od Rimmel Stay matte :) Na rty jsem nanesla rtěnku od Trend it up v odstínu 230, poté jsem nanesla na tvář tvářenku od Revolution, poté jsem se věnovala rozjasňovače a ten je od dermacol použila jsem místo bílý, ale ten ruzový :) Nejvíc mi vynikne na tváři jako rozjasňovač. :) Poté jsem na obočí zvolila Gimme brow od benefitu a jako poslední se vrhneme na oči tam jsem použila bází pod oční stíny od Essence a po nalíčení jsem zvolila řasenku od Yves Rocher. :) 


Postup líčení.
Nanesla jsem na celé víčko z paletky Maybelline a to je ten světlý odstín v druhé řadě. Potom na konec víčka jsem nanesla nejtmavší odstín a to je v první řadě hnědý odstín :) Do koutka jsem nanesla stín z druhé fotky ta paletka je od číňanů kde jsme si ji kupovali na praxi a tím je ten světle bilý stín a doprostřed jsem nanesla krásný vínový odstín (vše je označeno v paletkách). Vše jsem pořádně rozetřela do ztracena. 



A já doufám, že se Vám moje líčení celkem jednoduché velmi líbilo a snad se těšíte i na další :))) 

You May Also Like

9 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)