New (147)

by - března 30, 2017

Zdravím, při čtvrtečním dni, dnes nám tu pršelo, ale opět je sluníčko a je teplo, těším se na víkend, kdy má být až 25 stupňů, což je opravdu paráda! :) Momentálně tu mám pár novinek, koupila jsem si jen jednu věc, zbytek mi přišlo na testování a také výhra s blogu



Byla jsem v tetě a tam jsem si všimla výprodejového stojanu a našla jsem tam makeup Fit me od Maybelline, je super, že jsem tam vůbec našla ještě tento světlý odstín 110, byli tam poslední dva, takže jsem hodně ráda, sedí mi dokonale a velmi dobře kryje! :) A potom u pokladny jsem dostala vzoreček této novinkové masky od Loreal, dala mi zrovna černou což jsem velmi potěšena a už se těším na víkend, kdy ji vyzkouším! :) 



Tohle je výhra s blogu  a jedná se o sprchovou pěnu do sprchy od značky Bilou, na toto se těším nejvíce a hlavně na tu vůni! Pak jsem tam měla ubrousky s Primarku, tyto jsem nezkoušela, ale věřím, že budou super. Treaclemoon tělové mléko se mi hodně líbí, hlavně to, že to má i pumpičky a přímo nádherná vůně! Dále lak na nehty od značky KIKO, krásný červený odstín, hned zítra si ho nalakuji. A poslední věc nesmí chybět rtenka od značky P2, velmi příjemný odstín a hned zítra bych jí ráda vyzkoušela! :)  


A tady už testování, přihlásila jsem se na stránkách Lirene do testování a byla jsem vybrána, momenálně testuji Lirene krém pro suchou a velmi suchou pleť, jsem na něj velice zvědavá, já od této značky ještě nic nezkoušela. :) A k tomu jsem dostala slevu 20 Kč, do tety na nákup produktů Lirene :)

.

You May Also Like

13 komentářů

  1. Taky jsem se zapojila a vyhrála. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej krásne nákupy. Tu Loreál masku by som tiež rada skúsila. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhře. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s tou černou maskou od Loreal. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem se zapojila do výzvy Lirene a byl mi zaslán krémík :-)

    OdpovědětVymazat
  5. sprchovou pěnu bych rozhodně chtělavyzkoušet :) a balení je roztomilý!

    OdpovědětVymazat
  6. to sú zaujímavé produkty :) ten makeup som už raz mala aj ja .. a tú vzorku tej masky ti závidím pretože by som ju strašne chcela :) ale 10 ecok sa mi nechcelo zatiaľ dávať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super novinky! Už dlouho chci vyzkoušet tu sprchovou pěnu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rtěnka od P2 je nádherná! Gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fizzy Berry vyzerá rozkošne ♥ Inak ten mejkap vyzerá fajn, čo sa týka odtieňu :o ❀
    * What makes me happy? *

    OdpovědětVymazat
  10. Tá výhra by potešila aj mna, fakt skvelé vecičky. :) fuu u nas prečo nedávajú vzorku tej masky :-D joj ...

    OdpovědětVymazat
  11. Ta rtěnka P2 se mi zamlouvá!

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu masku od lorealu jsem zvědavá!

    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)