Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno (Březen 2017)

Zdravím, jak se máte? Já doufám, že se máte dobře a dnes si dáme opět po měsíci spotřebované produkty.

Dnes tu máme celkem dost produktů, no jo jsou měsíce kdy toho je hodně a vše dochází a jindy zas dva produkty. :))) 


1. Silan - tohle je přímo nádherná vůně pomerančového oleje a magnolie, no musím fakt uznat, že tahle vůně stojí za to ji vyzkoušet. :)

2. Savo - tohle je savo na podlahy s vůni zeleného jablka, pěkně to vonělo, udělalo to co mělo. :) 

3. Signal - zubní pasta na zuby, tohle je moje druhé balení akorát by je mohli udělat ve větším balení :D protože je to velmi rychlá spotřeba. Myslím si, že to i zuby trošku vybělí. :) 


4. Oriflame krém na ruce - tohle byla vůně milk and honey gold byla to velmi příjemná vůně, tuhle vůni máte ještě jako tělový krém. :) Myslím si, že hydratuje průměrně, určitě to není pro úplně suché ruce, ale krásně se vsákne. 

5. Isolda krém na ruce - tohle je hojivý krém s heřmánkem. Dlouhodobě ošetřuje pokožku, získává zpět vitalitu a odolnost proti nepříznivým vlivům prostředí. Tohle používala mamka a byla s ním spokojená. 


6. Saloos obličejový olej - na tento olej jsem psala už recenzi a naprosto mi skvěle sedl. Jeho vůně byla pěkná a hlavně jsem i teď přešla na to, že na noc místo krému dávám olej. :) Teď mám další variantu a to s vůní Arganu, takže se taky můžete těšit na recenzi. :) 

7. Oriflame gel - tohle popravdě nevím zda ještě je v prodeji, ale bylo to tonizační tonikum, má ještě čistící mléko. pěkně to vonělo, používala to mamka, minimálně deset let to má doma :DDD 



 8. Body Tip krém - je to zvláčňující krém na obličej i tělo, má to vůni mandle. Příjemně to hydratovalo, byl to super produkt. :) Mamka koupila další krém od této značky. :)) 

9. Saloos tělový peeling - bože tohle byl tak dokonalý produkt! :) Nádherná vůně, jako kdybych vážně měla drink Mojito a vychutnávala si ho, je to především letní vůně, ale i na zimu to nevadí jako příprava na léto :D Tohle bych senzační produkt! :) 


Komentáře

  1. Krém od Body tip mám taky, vůbec mě tahle kosmetika příjemně překvapila. Měla jsem i shower gel s vůní hroznů - dokonalé.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Body tip by se mi líbil. Mandlovou vůni mám ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal ma ten zvláčňujúci krém. Podobný som už mala, tuším, že konopný :) ❀
    * What makes me happy? *

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....