Přeskočit na hlavní obsah

New (149)

Zdravím, jak se máte při středečním dni? U nás je zataženo, prší, prostě tak akorát počasí na spaní. Já jsem si připravila pro Vás novinkový článek, tak snad si rádi počtete.

Přišel mi jeden velký balíček a v něm taštička s produkty od Astrid na testování. A byli v něm tyto dvě pěny na holení. Zkoušela jsem zatím gel na holení na citlivou pokožku a mě po holení strašně vysušuje, takže nic pro mě.


Jako další tam byli antiperspirant na nohy a deodorant do bot a k tomu SOS regenerační krém na nohy já tyto krémy miluji, takže mě tento krém nesmírně potěšil navíc je v něm urea což je super. Už jsem ho párkrát zkoušela a zatím je dobrý.


A jako poslední byli v balíčku laky na vlasy. Mamce jsem dala mega silný na testování a ta ho vyzkoušela už párkrát a bohužel jí slepuje vlasy, ale má i jinačí astrid lak na vlasy a ten jí to nedělá, takže opravdu škoda.


A tohle už je objednávka Oriflame. Jelikož začali dělat nové obaly, přijdou mi sice pěkné, ale podle mě ty obaly jsou o dost menší, než bývali. První dva jsou šampony, sprchový gel a tekuté mýdlo na ruce.


Mýdla jsou klasika, tuhé jsem si velice oblíbila. A malý krém na ruce. 


Pánská vůně Eclat, ženská vůně Lovely Garden a tělový krém Giordani gold tyto krémy jsou opravdu naprosto perfektní! 


Syoss šampon byl v časopisu Žena a Život se mi zdá je s keratinem. Zatím jsem ho použila párkrát a zatím fajn, hezky voní. Dále tuhý deodorant ISANA tento jsem vzala na zkoušku, tak uvidíme jaký bude. A Cien masku na ple't, je to čistící, zatím jsem nezkoušela. 


A jako poslední jsou boty z Lídla, co jsem tam dnes zakoupila. Potřebovala jsem obyčejné černé balerínky, stály jen 149 Kč.




Komentáře

  1. Moc pěkné kosmetické produkty :)

    www.ftcfblog.bogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty balerínky jsou moc pěkné. Nejvíce mě od Astridu zaujal sos krém na nohy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vyfocené by mi udělalo radost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)