Lookfantastic box / November 2017

by - listopadu 04, 2017

Já Vás všechny vítám u dalšího článku na téma Lookfantastic box, který je letošní a to předposlední box v tomto roce. A vy se už určitě těšíte co jsem v něm měla. Tak se na to pojďme společně podívat....


Ale nejprve Vám musím oznámit, že u mě na blogu probíhá soutěž o produkty Astrid, tak neváhejte a přihlašte se. TADY


Takto vypadala krabička krásy, každý měsíc je krásnější a krásnější.


Opět jsem tam měla časopis Elle, který je na nic, protože jsou tam více reklamy, než nějaké čtení.



A tady už obsah krabičky. 


1. This Works - jedná se o sprej na polštář. Zažijte hluboký a klidný spánek s tímto práškovým "Deep Sleep Pillow Spray", což je nejprodávanější přírodní pomoc při spánku, která vyvolává pocity klidu.

Navržený tak, aby inspiroval omlazující a hluboký spánek, polštář sprej je formulován se 100% čistými esenciálními oleji z levandule, vetivertu a divokého heřmánku; uvolňuje uvolňující vibrace, takže vdechujete klid a vydechujete nervy a obavy. Postříkejte na polštář před spaním; pocit, že vaše problémy se rozplynou a užívají si klidného spánku.

Vhodné pro použití během těhotenství.

Bez ftalátů, síranů, syntetických barev a vůní, parabeny, GMO, minerální oleje, vazelína, propylenglykol. Vyrobeno bez testů na zvířatech nebo s použitím vedlejších produktů živočišného původu nebo hormonů.
Klidně ho vyzkouším, ale přišla mi to jako zbytečnost, která byla v boxu. Za 75 ml dáte 15.30 liber.

2. Filorga oční krém - Omlazujte a probouzte unavené peepery s Filorga Time-Filler Eyes Cream; inovativní léčba, která využívá silný peptid a botoxovou účinnou látku, aby odhalila hladší a rafinovanější oční obrys.

Zesílený jedinečnými kuličkovými kuličkami pomáhá lehký, rychle se vstřebávající vzorec minimalizovat vzhled výrazových linií, vrásek a dutin pod očima, zatímco vybledne tmavé kruhy a potírá nerovnoměrný tón pleti, aby obnovil mladistvý světelný efekt. Jeho zvedací komplex bojuje s prohloubením horních víček a zvyšuje objem řas pro širší pohled na oči.

Vhodné pro všechny typy pleti. Naopak z tohoto krému jsem nadšená, oční krém jsem hledala, tak vyzkouším tento. :) Za 15 ml dáte 45 liber.


3. Pixi by Petra - jedná se o glow booster, řekla bych, že to bude rozjasňovač, našla jsem tyto boostery v sadě, ale nikde samostatně. 

4. Murad denní krém - Zlepšete ochrannou bariéru pokožky a udržujte optimální hydrataci s Murad Enviramental Shield Essential C Day Moisture SPF 30. Tento silný opalovací krém bohatý na antioxidanty chrání a obnovuje pokožku odolnou vůči životnímu prostředí.

Zvýšený vitamin C a SPF v Murad Enviramental Shield Essential C Day Moisture SPF 30 poskytuje silnou ochranu před škodlivými UVA / UVB paprsky a poškozením volnými radikály. Toto ochranné mléko je vybaveno patentovaným systémem pro opravu kůže, který zlepšuje zářivost, pevnost a pružnost, takže pokožka vypadá úžasně a zároveň ji chrání.

Hlavně teď v zimě je třeba pleť něčím stále mazat, takže to je skvělá volba! Musím říct, že krásně voní a pod makeup, nebo i na noc to bude skvělý krém. Za 50 ml dáte 55 liber



A přece bez dekorativní kosmetiky by to v boxu nešlo, tak tady jednu rtěnku a k tomu oční stín. 

5. Bellapierre lip creme Bellapierre Kiss Proof Lip Crèmes jsou plné pokrytí, vysoce účinná kapalná rtěnka, která trvá několik hodin bez nutnosti dotyku. Jejich krémová směs pokračuje hladce a vysuší se do krásné matné povrchové úpravy!

No tato matná rtěnka mi teda dala zabrat při včerejším zkoušení na ruku mi nešla ani za nic umýt, takže jsem rozhodně zvědavá na její výdrž na rtech. Je to krásná podzimní barvička. :))) 

Cena 20 dolarů, odstín 40s Red

6. Teeez Cosmetics oční stín - A já zkoumala copak to je za krabičku a v ní se ukrývá něco pěkného, což bych neřekla, že bude nějaký oční stín, ale třeba právě balzám na rty. Krabička se rozhodně povedla. Zvědavý sortiment 18 intenzivně okouzlujících odstínů přidává intriku všem oblečením. Některé jsou dvojité, jiné jsou trojité. Jsou to všechny nádherně zpracované povrchy od třpytivých až po vysoce lesklé. V kaleidoskopu vznešených barev s trvalou silou. Efekt? Světélkující. (Doslova!) Včetně arganového oleje s anti-stárnoucími vlastnostmi k hydrataci pokožky pro hladkou strukturu. Nenechte si ujít tento trochu sametové blaženosti za nehorázné oční trendy.

Mám odstín Smokey Rose. Cena 23 dolarů



Takto vypadá vajíčko. :) 


Nádherný odstín, co myslíte? 


Tady na ruce rtěnka a oční stín. 


Jaký je závěr??? Já jsem s boxem opět velmi mile překvapena, krabička je nádherná a v ní produkty, také super. Až na ten sprej na polštář, bez něj by to bylo lepší, ale ráda ho vyzkouším zrovna dneska a uvidíme jaký bude. Oční krém se hodí, protože nějaký hledám. Krém na pleť, teď v zimě mám pleť takovou sušší. Oční stín odstín nádherný, odstín rtěnky wow! Podzimní barvička jako vyšitá. 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Myslím, že krásný obsah. Odstín rtěnky je nádherný a nejvíce mě okouzlil obal očních stínů.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som nad novembrovým lf beauty boxom rozmýšľala, no je v ňom veľa produktov, ktoré by som nevyužila. Inak je box veľmi vydarený :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi rúž aj sprej na vankúš, celkovo mi príde box krásny a so zaujímavými produktmi. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)