Oblíbenci (Říjen 2017)

by - listopadu 06, 2017

Zdravím při pondělním dni, jak se máte? Jak jste si užili víkend? Já celkem na nic, chodila jsem spát brzo a ještě jsem se moc nevyspala :D a dnes jdu opět na noční. Dnes na oběd budu dělat játru s rýží, kdo ji také miluje?? :))) 

JEŠTĚ STÁLE SE MŮŽETE ZÚČASTNIT SOUTĚŽE S ASTRID KLIK! 


A my se vrhneme na říjnové oblíbence. :) 



DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO

Tuhle sadu naušnic jsem si objednávala na aliexpresu. A musím říct, že je teď nosím často, protože jsou jednoduché a udělají parádu, takže za mě opravdu super! :) 



RTY
Tady má jako vždy své místečko balzám na rty a tentokrát tu mám svého oblíbence už tolik let a tím je zázračný kelímek s Oriflame. :) 



OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tady není ani jedno z těchto dvou, ale zařadila jsem to jakoby do krému, akorát to není na ruce, ale na nohy. Je to od Astridu z řady PEO a musím říct, že je to dokonalý krém na mé ztvrdlé paty. Opravdu skvěle pomáhá, paty jsou jemnější, za mě super! :) 


TOALETNÍ VODA
Tu momentálně nic nemám oblíbené, střídám ty moje stálice.

NEHTY/PLEŤ
Tentokrát se zaměřím na nehty, protože jak už víte já si nehty do práce lakovat nemůžu a tak jsem si nehty nalakovala na víkend protože jsem měla 4 dny volna. A tak jsem testovala tento lak od značky Zoya a stal se mým oblíbencem, protože už jste na něj četli recenzi, je to opravdu povedený kousek. :)) 


VOSK
Mám tady vůni Black Plum Blossom, nádherná vůně! Ještě taková podzimní, či jarní. Opravdu krásně voní, nevím jestli tam cítím vůni kytek, či něčeho sladkého. :) 


VLASY
A jako poslední tu mám šampon na vlasy značky Elvive (v Česku je to Elseve). Tak nádherně voní a jak jsou po něm krásně voňavé vlasy. Opravdu jsem s ním spokojená. :) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Perličky nosím také nejraději. Mám spoustu náušnic, ale vždy sáhnu právě po těchto :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vosk vůbec neznám, tak musím zajít očichat.

    OdpovědětVymazat
  3. Vosky jsem si teď moc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zázračný kelímek od Oriflame je prostě srdcovka:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zázračný kelímek od Oriflame teďka poprvé a jsem s ním moc spokojená, je skvělý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ten zázračný kelímek mám taky ráda a líbí se mi, že ho začali dělat v různých vůních. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)