Lookfantastic box // March 2018

by - března 18, 2018

Ahojte, tý jo ten čas tak rychle utíká a je už za chvíli konec Března a já teprve dávám článek na téma boxu aneb co se v něm ukrývalo za překvapení. :) 

Dost pěkná krabička přišla :))


Krabička se nesla snad jen v růžovém duchu. :)) 


A tadáááá tady už je vidět obsah. 



1, DOUCCE eye shadow v odstínu 78 Kate a 81 Tenley - Musím uznat, že takové pidi oční stíny mě potěšily, protože se aspoň rychle vypotřebují a jsou dva jeden světlý i jeden tmavý, ještě jsem nezkoušela. :)  Cenu jsem našla, ale celou paletku 4 odstínů za 35 dolarů

2. Stylondon oval brush - no já takové štětce opravdu nepoužívám, ale zaujal mě tím, jak je dokonale hebký. Zkoušela jsem s ním makeup rozetřít a musím říct, že mi to i vyhovuje...v knížce se píše, že je vhodný i na korektor, tvářenku, ale i pudr. Já s ním udělala jen makeup a na to byl opravdu dobrý.  Cena nevím, protože tento štetec jsem našla, že někdo ho prodává na ebay za 5 liber 


Tady vidíte ty dva krásné odstíny...


3. SKINCHEMISTS ROSE QUARTZ LIP PLUMP - Tohle přesně nevím co je, ale přijde mi to něco jako na zvětšení rtů. To jsem se tak dočetla na jedné stránce kde tento produkt stojí 95 liber, což je pálka. Ale opravdu to je takový balzám, který zvětšuje rty a zanechává je krásně lesklé apod. Jsem na něj celkem zvědavá. Cena 95 liber

4. SKIMONO  Foot Mask - od této značky jsem už v boxu měla kdysi masku na ruce, takže jsem ráda, že vyzkouším i masku na nohy, zrovna dneska se na ní chystám. Tyto masky od nich nejsou špatné, ale ta na ruce mi moc nevyhovovala, byla moc napuštěná tím produktem a mě se vše do ruk nevsáklo ani to nešlo vmasírovat. Cena 9,99 liber.



Tady vidíte jak ten lesk vypadá. 


5. RENU Flash Relax mask - Sice je to maska Anti - Ageing, ale to vůbec nevadí vyzkouším. Obohacuje se směsí ženšenu a hořčíku, který jemně uvolňuje svaly a poskytuje vyhlazující účinek, který zanechává pokožce pocit tónování a utažení, zatímco vitamíny C a B5 zvýší přirozenou záři vašeho pokožky. Intenzivně hydratační, bude také vaše pleť vypadat světlejší.
Cena za 100 ml je 34,95 liber já mám 30 ml.

6. OMOROVICZA BALANCING MOISTURISER - což je chladící gelový krém zvlášť vyvinutý, který pomáhá vyrovnávat a regulovat mastnou až kombinovanou pleť.

Podporuje hladou, zdravě vypadající pleť, zvlhčovač rychle vstřebává do pokožky; je to perfektní rovnováha mezi hydratací a regulací kožního mazu pro kontrolu lesku a prevenci vzniku skvrn. Je bohatá na Apple Pectin a Ruby Crystal, zvlhčuje pokožku, zatímco rozostří vzhled pórů, jemných linií a vrásek a využívá systém dodávání Hydro Mineral Transference ™, který usnadňuje absorpci minerálů pro maximální užitek v kůži.Po použití se pokožka cítí vláčná a vyvážená;Vhodné pro mastnou, kombinovanou / normální pleť.Bez syntetických vůní, barev a parabenů

No k tomu bych řekla, že to je skvělý krém už jsem ho několikrát zkoušela i pod makeup a je opravdu perfektní. Akorát co se mi na něm nelíbí je vůně, nepřijde mi moc pěkná spíš mi smrdí jak nějaká čerstvě uvařená mast z trávy :D ale to jako opravdu.  Cena za 50 ml je 85 liber já mám 30 ml 


Jinak já musím říct, že jsem z produkty velmi spokojená a na co se těším v dalším boxu je, že tam bude maska od GlamGlow. 

You May Also Like

10 komentářů

  1. Box vypadá moc hezky :) Ale žádnou z těchto značek vůbec neznám :) Oční stíny mají krásné barvicky :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom právě je to překvapení :)) Jo oční stíny jsou přesně dělané pro mě.

      Vymazat
  2. Musím říct, že box vypadá pro mě velice zajímavě, respektive jsou v něm ukryté samé produkty, které neznám. I když tedy ten štětec už jsem několikrát na internetu viděla, ale nikdy jsem ho stejně jako ty předtím nevyzkoušela, proto mě zaujalo, že jsi napsala, že tě překvapilo, že je hebký. :) U mě vždy evokuje, to, že je takový hrubý, i když nevím proč, mohla bych ho někdy možná taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je taky zajímavý, protože vyzkouším produkty co jsem nezkoušela a jsou pro mě nové. Štetec jsem také všude viděla, ale nějak mě nezaujal. Tento používám jen když se mi nechtějí použít prsty .D je jemný to ano i na rozetření makeupu je opravdu celkem fajn a přijde mi, že do štětce se ten makeup vůbec nevpije, nebo to aspoň nijak nepociťuji.

      Vymazat
  3. Ten štětec vypadá dobře, je super, že v těch boxech se vždycky najde nějaká dobrá novinka:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny jsou nádherné, podobné hnědé odstíny používám každý den. Do práce jsou ideální :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Opět velmi povedený obsah. Ten štětec bych taky ráda vyzkoušela, je to zase něco jiného, neobvyklého. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Boxík vypadá moc hezky, i to precizní balení se cení :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja mám túto marcovú edíciu a som z nej nesmierne nadšená! Zatiaľ najlepší beauty box, aký som doposiaľ videla :). A navyše sa mi moc páči i samotné balenie :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)