New (161)

by - června 20, 2018

Zdravím, přeji příjemné středeční odpoledne. :) Uvařte si dobrou kávu a jdeme se podívat na novinky, co jsem si pořídila. :)

V pátek jsme byli nakoupit jídlo do Asdy a mezitím jsem se tam podívala na privátní značku George a něco málo jsem si koupila. :) Je to to samé jak má Tesco privátní značku F and F. :)

Zakoupila jsem tam tuto skvělou sadu  podprsenek za 10 liber, jedna je bílá a druhá tělová :)



A mým dosavadním důvodem proč jsem tam zavítala, bylo to, že jsem potřebovala nějaké sandálky, nemohla jsem žádné najít. V Primarku se mi vůbec žádné nelíbily a tak jsem zvolila George. Sice stály 15 liber, ale jsou to dokonalé tělové botky. Jsou hrozně pohodlné...akorát mi vadí celkem, že všechny různé sandálky od různých značek jsou snad jen s tak tenkou podrážkou, že mi občas připadá, že chodím po zemi :D 


A teď tu mám objednávku ze stránky boots.co.uk, kterou jsem udělala taky v pátek večer. 

Tuhle sadu tam měli za 7 liber! Což je perfektní cena za masku, kondicionér a šampon.  Je to nějaká novinka, ale co je nejlepší, že nádherně voní! :) Je bez parabenů. Dnes se těším až tuto řadu vyzkouším. :)


Jako další klasika jsou samozřejmě odličovací tamponky, tyhle jsou fakt skvělé a nepoužívám jiné. Jsou ze 100% bavlny, takže super. Ještě jsou fajn z Primarku, ale ty si tak často nekupuji. 

Ještě jsem přihodila do košíku sérum na ochranu vlasů, když použiji žehličku, nebo žehlící kartáč, či fén. Četla jsem dobré recenze na tohle sérum, tak jsem zvědavá. :) Stálo nějakých 2.50 liber.


Tohle jsem vzala přítelovy, jeho oblíbená řada i vůně.. :) 


A taky jsem něco musela si vzít s dekorativní kosmetiky a tím jsem vzala dokonalý makeup od Rimmel. Jiné makeupy já nepoužívám. Mám ještě od Maybelline a Loreal a ty jsou taky fajn, ale nic nemá na Rimmel makeupy. Vracím se stále k tomuto, protože je perfektní, kryje bezvadně, nepůsobí jako maska, neztrácí se, je dokonalý. Mám odstín 001 Fair Porcelain. Stál 8,29 liber

Dochází mi i můj milovaný peeling od Lorealu kiwi, tak jsem mu dokoupila i brášku a tentokrát jsem vzala hnědý glow scrub. Jsem zvědavá jaký bude, také jsem ho zakoupila ve slevě za  6,66 liber.


You May Also Like

19 komentářů

  1. Loreal kozmetiku milujem, som s ňou veľmi spokojná.

    Milujem Old Spice na chalanovi, veľmi krásne to vonia, musím uznať. A čo sa týka Garnieru akurát som jeden z ich rady doužívala :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. tie topánky sú krásne <3 peeling od l´óreal je super, ja som ich testovala už všetky a všetky TOP :)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí ta sada garnier, šampon od nich mi velmi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné úlovky. :) Přítel má rád taky Old spice, ale spíš sprcháče a tak. Zaujaly mě sandálky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle make up od Rimmel prostě miluji!

    OdpovědětVymazat
  6. Nákupy v Primarku jsou super :). Sandálky jsou krásný, takovýhle by se mi taky líbily. Přesně tenhle make-up od Rimmelu používám asi dva roky a je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné nákupy zaujala mě ta sada šampónu, kondicionéru a masky a glow scrub od lorealu vypadá taky moc dobře :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  8. Ty sandálky jsou pěkné a líbí se mi i sada vlasové péče. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Botky jsou moc hezké, make-up od Rimmelu mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovinka jsem svojí dnešní druhou kávičku vypila, takže další si Miško vařit nebudu :-D ale článek jsem si stejně ráda přečetla. Nejvíce z tvých nákupů mě zaujal srub, ten si možná také koupím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekne sandálky. O tom scrube od Loreal som písala na blogu. Je celkom fajn.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  12. Make-up od rimmelu je tiež môj favorit a tie sandálky sú top :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné úlovky. Moc se mi líbí ty boty. Mají krásnou barvičku :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  14. Ty sandálky se mi taky moc líbí :) Taky přemýšlím, že si letos udělám radost a koupím si nové letní botičky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Tie sandálky sú moc pekné :). Tiež by som rada vyskúšala jeden z týchto nových pílingov od L'Oréalu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné věci! Mám peeling od Loreal, tan hnědý vyživující a je super, na pleť i na rty, paráda!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)