Recenze: Krém na ruce Mystic Spell Oriflame

by - července 23, 2018

Zdravím, dnes se vrhneme na krém na ruce, který má super vůni, tak se jdeme na něj podívat. :)



Balení je v růžovém obalu, který má 75 ml a co se mi nejvíc líbí jsou ty sedmikrásky na obalu. Což je přímo roztomilé. :)


Vůně voní velmi příjemně, nevím k čemu bych to přirovnala, ale je to velmi jemná a příjemná vůně. 


Co na něj říkám já? Opět znovu musím podotknout balení, které se mi hodí a líbí se mi i jako dekorace na poličku, či pracovní stůl. :) Vůně je jemná, velmi příjemná. :) A teď přejdeme k tomu nejdůležitějšímu a k tomu zda vůbec funguje jako krém? V první řadě, krém se dobře roztírá, i se dobře vsakuje. A co se týče hydratace, no tady bych se pozastavila, pro hodně suché ruce to opravdu není. Hydratace je malá, ale pro mě k použití na noc je to akorát. Mám většinou suché ruce v zimě, takže tohle bude tak vhodné na jaro a léto, kdy je teplo. Ti co mají suché ruce se bez toho obejdou. :) Ale pro ty, co moc hydratace nevyžadují je to akorát a vřele doporučuji, už aspoň skrz tu vůni. :) 

Složení AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BUTYLENE GLYCOL, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, STEARYL ALCOHOL, COCOS NUCIFERA OIL, ETHYLHEXYL STEARATE, PARFUM, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, METHYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, CETEARETH-20, CARBOMER, PROPYLPARABEN, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, SODIUM HYDROXIDE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 19140


Klady

+ balení
+ skvělá vůně
+ dobře se roztírá
+ na léto pro méně náročné ruce je to akorát

Zápory

- není pro extrémně suché ruce

Ode mě získává 4 hvězdičky z 5 


Krém zakoupíte na stránkách Oriflame u poradce za cenu 119 Kč momentálně je vyprodaný TADY 


You May Also Like

14 komentářů

  1. To balení se mi taky moc líbí, škoda nízké hydratace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Trošku som smutná, že naozaj to nepomáha na veľmi suchú pokožku. Mám veľmi rada jemné vôňe a ten obal je naozaj krásny...;)

    Pekný večer. :)
    Blog of Sunflower

    OdpovědětVymazat
  3. Tento krém na ruce vidím poprvé a vypadá dle obalu fakt pěkně :) no určitě by mi také voněl.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Takisto ho mám a najprv som nemohla prísť na tú vôňu, čo to vlastne je. Je jemná ale dosť sladká a nie každému môže vyhovovať, takisto na môj vkus je ten krémik trošičku mastnejší a dlhšie sa vstrebáva ale ináč fajn. No opäť by som si h už asi nekúpila :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá hezky to jo, ale osobně mám špatnou zkušenost s krémy na ruce od Oriflame. Jak říkáš, moc nehydratují :(

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  6. Ten obal je krásný, určitě bych si krém koupila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Poprvé jsem si přišla jako máňa z JZD :D ale nějak si na to zvykám

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá fakt roztomile, škoda právě té hydratace rukou, myslím, že zrovna tenhle by u sebe uvítalo mnoho ostatních :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to balení je uplně pro mě!! Škoda, že tolik nehydratuje...

    OdpovědětVymazat
  10. Obal je pekný a vôňa je určite tiež super, ale asi by som si ho nekúpila. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)