3 tipy na filmy

by - července 28, 2018

Zdravím, přeji krásnou sobotu. Nám tu dneska konečně asi po 8 týdnech prší, takže je venku příjemně. :)

A my si dáme k tomu nějaké tipy na filmy. :)

1) Jako první tu mám Já, Simon - film mám stáhnutý a něco o něm dost mě trailer zaujal. Je to od tvůrců Hvězdy nám nepřály. V šestnácti není snadné přiznat sobě a natož svému okolí, že jste gay. Simon Spier začne po e-mailech flirtovat s neznámým spolužákem, který si říká Blue. Ale když se nešťastnou náhodou jejich korespondence dostane do cizích rukou, hrozí jim odhalení. Simona totiž začne vydírat jeho sociálně trochu podivný, ale jinak velmi sebejistý spolužák Martin . Ten věří, že by mu Simon mohl domluvit rande s krásnou Abby . A pokud mu nepomůže… tak se jeho sexuální orientace stane věcí veřejnou. A co hůř, zveřejní i to, kdo se skrývá pod přezdívkou Blue. Simon se dostává do úzkých. Musí najít způsob, jak se z toho dostat dříve, než k tomu bude donucen.

Dnes nebo zítra se chci na něj podívat. :) Mám ho stáhnutý najdete ho na uloz.to 




2) Manžel na zkoušku - tento jsem viděla minulý týden a teda řeknu Vám boží film. :) Je to o holce co je uklízečka a uklízí jednomu bohatému chlapovi na lodi, ale on ji nechce zaplatit a tak se pohádají atd. On pak během cesty spadne s lodě a přijde na nějaký čas o paměť. :D a ta holka to uvidí v novinách a pozná ho, že to jen co ji nechtěl zaplatit :D a tak předstírá, že ona je jeho manželka a tak se to vyvíjí dál, chodí do práce, uklízí, vaří :D potom přijede jeho sestra a myslím, že to byl otec a on si najednou vzpomene, že je bohatý a ne chudý :D a tak odjede s nimi, ale stejně si potom uvědomí, že ji miluje a vrací se. Opět šťastný konec :D taková oddychovka skvělá. Moc se mi film líbil. 

Na film se můžete podívat TADY





3) Jsem božská - tento film chodí ještě v kinech a nikde ke stáhnutí a ani ke shlédnutí ještě není, na něj netrpělivě čekám :D protože opět podle traileru vypadá dobře. Renee je běžná žena s lehkou kolísavou nadváhou a s těžce kolísavým sebevědomím. Má kámošky, má práci, občas i kluka, občas i na delší dobu, ale když se podívá do zrcadla, vidí jenom to nejhorší. Znáte to asi taky. Při jedné z jízd ve fitku, kde na rotopedu marně stíhá nižší váhu, spadne a praští se do hlavy. Pro jistotu hned dvakrát. Když se pak probere, zjistí, že kouzla a spravedlnost přeci jen existují. Stala se z ní totiž neodolatelná krasavice, najednou vypadá jako božská supermodelka. Celý život se od základu změní. Má to jen jeden háček. Ve skutečnosti se nic nezměnilo, špíčky jsou přesně tam, kde byly, a ona je jediná, kdo se jako luxusní kost vidí. Ale to vůbec nevadí, Renee se cítí sexy, je božská, a život dostává grády. A každý, kdo ji potká, se nestačí divit. Začíná flirtovat, chce novou práci, možná by mohla být i modelkou, kdyby byla povrchní. Nebojí se být lehce vyzývavá vůči šéfovi a vůbec, celý svět jí najednou leží u nohou. Nebojí se soutěže krásy v plavkách a to vůbec nejdůležitější – nebojí se zamilovat.

Byl jste na tom někdo v kině, jaké to bylo? 


You May Also Like

12 komentářů

  1. ja som videla Ja Simon a celkom sa mi to páčilo :) aj sranda veľmi pekne spracované v takej odľahčujúcej forme
    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
  2. Manžel na zkoušku musí být super, na ten se asi podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. časem stáhnu, hlavně ten poslední mě zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Manžel na zkoušku už mám chvíli v "chci vidět" na csfd, takže bych si ho konečně mohla taky pustit :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem film Jsem božká a byl fakt super :) taková hezká oddechová komedie se super myšlenkou :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Já, Simon jsem viděla a byl to fajn film o hodně aktuálním tématu, ale nějak mě extra nenadchnul, ale nebyla jsem z něj zklamaná :)! Jse Božská jsem také viděla a jako komedie na večer s vínkem a kamarádkama super :D Aktulní téma o sebelásce, praštěný a přehnaný humor a super písničky, na holčičí večer jak dělaný :D A Manžela na zkoušku jsem neviděla, viděla jsem použe trailer, ale nějak extra mě to nezaujalo, takže do kina nepůjdu, ale počkám se, až se půjde kouknout online :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neviděla jsem žádný takže děkuji za tipy.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja Simon a I feel pretty som videla. Manžela na skúšku som ešte nevidela aj keď som ho začala už pozerať ale na začiatku pri španielskych dialogoch ma celkom unudil. :D Tak asi mu dám šancu ešte raz :)
    www.DanyCuks.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nevidela som ani jeden a komédie milujem! Dík za tipy :)

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  10. Jejo, videla som všetky tri a ten tretí sa mi konceptovo páčil asi najviac. Aj som sa nasmiala a aj to odovzdalo myšlienku :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné tipy ❤ na Ja-Simon sa chystám už asi 2týždne lenže vždy si pozrem niečo iné,videla som trailer a hrozne ma zaujal ten film musím si ho už konečne pozreť ❤

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)