Můj outfit 6.9

by - listopadu 19, 2018

Zdravím, asi se divíte že je po dlouhé době outfit článek, ale řekla jsem si, že něco vyfotím :) Tak snad se Vám můj outfit bude líbit. Je podzimní.

Šli jsme jenom nakoupit do obchodu salám a sýr, tak jsem se k tomu i pěkně oblečená. :)

K tomu jsem se hezky i namalovala, ono to moc nejde vidět, ale rtěnku jsem měla od Rimmel Stay Matte, boží rtěnka to je. Bude na ní později i recenze, tak testuji co to jde. :)








Na sobě jsem měla:

( naušnice - od babičky ze zlatnictví // bílé triko - primark // cardigan - lidl kolekce heidi klum // kabelka - rosegal.com // rifle - primark // boty - Asda značka George )

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tyhle typy svetriku mam moc rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Přijde mi, že z tebe na těch fotkách vyzařuje hrozná radost :) Cardigan se mi moc líbí a boty vypadají super pohodlně, usuzuji podle toho širšího podpatku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny outfit! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíce líbí ten cardigan :)) taková podzimní barvička.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)