Recenze: Tělové mléko Aroma Ritual Dermacol

by - listopadu 24, 2018

Zdravím, přeji krásnou sobotu,

jak jste si užili Black Friday? :D Nakoupily jste toho hodně? Či Vás to nechalo chladnou. Mě to chladnou nechalo. A jdeme se podívat na vroubek tělovému mléku. 

Info ze stránek dermacol.cz - Tělové mléko s vůní rebarbory a extraktem z jahod dodává pokožce optimální hydrataci, zvláčňuje ji, vyživuje a zanechává jemnou na dotek. Svěží rebarborové aroma vám dodá šťávu a nastartuje vaše tělo i mysl.



Balení má 200 ml, což je normální množství. Ale na mě to je až moc velké množství, protože se moc nemažu. Zelený obal a bílé víčko je na zacvaknutí. Klasický obal. 

Vůně mám vůni rebarbora a jahody, nepřijde mi, že by byla umělá, přijde mi v pohodě. Já miluji vůni jahod a rebarbora tomu dala jenom třešničku na dortu. :) 


Složení AQUA, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, GLYCERIN, ETHYLHEXYL STEARATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CETEARYL ALCOHOL, PERSEA GRATISSIMA OIL, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, CARBOMER, FRAGARIA VESCA FRUIT EXTRACT, PARFUM, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, LACTIC ACID, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CI 42051, CI 16035, CI 15985.


A co na něj říkám já? Balení je úplně v pohodě a to mi vyhovuje. Akorát toho moc nevypotřebuji, takže mi tohle balení vydrží na opravdu hooodně dlouhou dobu. Dávkování je také v pohodě, ale myslím si, že jakmile se budu blížit ke konci bude vymačkávání produktu horší. Dále bych zmínila ti co rozumí složení, tak mrkněte. A teď jdeme na to, na co už dlouho čekáte. Jak asi hydratuje apod. Začnu první věcí zda se dobře vsakuje, musím říct, že mi trošku přijde mastnější a je potřeba ho pořádně rozetřít, ale do pokožky se vsákne po chvilce. Používám nejvíce na nohy. Hydratace je podle mě dost slabá, většinou v zimě mám suché místa na nohou a té hydratace potřebuji více a po tomto tělovém mléku to nebylo prostě ono, hydratace je velmi malá. Což mě na druhou stranu mrzí, ale tělové mléka si myslím, že se jim moc nepovedly. Za mě jsou nejlepší jejich sprchové gely. 


Klady

+ cena
+ vůně
+ mají na výběr nespočet vůní

Zápory

- za mě vůbec nehydratuje 

Tělové mléko zakoupíte TADY a zrovna není k dispozici

Za mě dostává 2 hvězdičky z 5


* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

5 komentářů

  1. Škoda té hydratace, jinak vůně musí být skvělá. A black Friday? No... jela jsem do Brna na nákupy a za mě žádná sláva, ulovila jsem ve slevě dvě věci za asi 5 hodin nákupů? :D V některých obchodech nebyla sleva ani značená...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Na tohle tělové mléko si mě moc nenalákala ;) Ale je pravda, že já na ně žádné extra požadaavky nemám, tak by mi možná i tohle stačilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, taky bych potřebovala větší hydrataci. Slev jsem využila jen v Jysku a něco málo jsem si objednala i z Bonprixu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Mě moc tyhle řady od Dermacolu neoslovily, výjimkou je ale Irská káva a teď vánoční kokosová limitka, ty se povedly :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. To je škoda. Já tyhle tělová mléka mám moc ráda. Ale pravda je, že tuhle vůni jsem neměla.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)