Spotřebováno (Květen 2019)

by - května 30, 2019

Zdravím Vás při čtvrtečním dni, dnes je celý den zataženo a celkem zima. Nemám ráda odpolední směnu, nikdy nic nestihnu apod :D Ale zítra už konečně pátek tak se jdeme podívat na spotřebováno.

Tentokrát toho mám dost kupodivu. 


1) Grace Cole sprchový gel - s vůní vanilky a třešně, ale převládá v tom více vanilky. Mě u sprcháče stačí když umyje a nevysušuje a to splnil. DOPORUČUJI

2) Radox sprchový gel - bazalka a grapefruit, nádherná vůně, taky vše plní na jedničku. DOPORUČUJI



3) Rimmel London Makeup - v odstínu 10 light porcelain. Tento makeup kupuji stále a stále dokola, zas jak bude nějaká akce, tak si doplním zásoby mám už jen jeden. Krásně kryje, nezvýrazňuje suché místa. DOPORUČUJI

4) Loreal scrub - bože já tyto Loreal peelingy naprosto miluji, tento byl dobrý, ale kiwi je lepší ve vůni :D vše splnil jak měl nestěžuji si. :) DOPORUČUJI

5) Pilaten maska - tu není co napsat je fajn, mám po ní vždy tak dokonale hladkou pleť, ale že by mi vytáhla všechny nečistoty to se říct nedá. MOŽNÁ


6) Krém na ruce Oriflame - velmi příjemná vůně, ale hydratace pokulhává. Já si nestěžuji netrpím na suché ruce, takže použití na noc je to pro mě ideální. Pomalu se vstřebává. Oriflame krémy umí, ale tento je podle mě nic moc. MOŽNÁ

7) Yves Rocher čistící toner - produkt jsem si oblíbila je skvělý na dočištění pleti po micelární vodě. Sice jsem si myslela, že to bude v něm voda, ale je to takový gel, takže velmi příjemná změna, která udělá vše co má. Někdy ho používám i jen tak a vyčistí mi víc než obyčejná pleťová voda. :) DOPORUČUJI

8) Nivea šampon - po dlouhé době jsem vyzkoušela šampon od Nivei a za mě obyčejný šampon. Velmi příjemně voněl, vlasy umyl, ale moje vlasy potřebuji umývat co druhý den, takže i s tímto si neporadil no nic hledám dále :D MOŽNÁ


You May Also Like

8 komentářů

  1. Nevím proč, ale ten makeup mi neseděl, oxidoval na mně. Ale vím, že hodně lidí si ho chválilo:) Scruby od Lorealu jsem ještě nezkoušela, ale jejich masky miluju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ze stejné řady jako je toner mám čistící gel a je také super :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Ten makeup od Rimmelu mám tiež ale mne nevyhovuje. Teraz som si kúpila od Catrice HD Liwuid Coverage a som zatiaľ spokojná :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten makeup je super, taky ho používám a nejspíš si ho koupím znovu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by lákal ten čistící toner, zatím jsem věrná mým oblíbeným produktům od YR, ale ráda bych v budoucnu jich otestovala daleko více.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tento šampon od Nivei jsem měla taky, byla jsem s ním spokojená, ale že bych si ho musela koupit znovu se úplně říct nedá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Jediné, čo som z týchto produktov skúšala, bol make-up, ale veľmi mi nesadol :/ Inak, tú pilaten masku chcem už dlho vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Rada by som už vyskúšala makeup od Rimmelu, veľa ľudí si ho chváli a ako vidím ty si jedna z nich.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)