Recenze: Saloos nosní balzám

by - května 24, 2019

Zdravím, já si dnes připravila článek o balzámu od Saloos, tak se vrhneme na to.

A vlastně tady mám menší info co to vlastně jsou ty bioKarité - 
Základem Bio Karité balzámů je unikátní přírodní bambucké máslo v bio kvalitě, obohacené o rostlinné bio oleje nejvyšší kvality, vzácné vosky (včelí vosk, kandelina), bylinné extrakty a 100% přírodní esenciální oleje. Spojením těchto přírodních látek vznikají nezaměnitelné a výjimečné receptury pro pěstění pokožky celého těla.
Čisté 100% bio bambucké máslo s mimořádně účinnými přírodními pěstícími složkami násobí účinky balzámů a jejich všestranné využití.
Mimořádně jemné bio Karité balzámy předávají pokožce potřebné výživné látky, hydratují, zvláčňují, regenerují a pěstí. Jsou vhodné pro všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější.
Široká nabídka z řady balzámů Bio Karité umožňuje zákazníkovi vybrat si balzám, který nejlépe vyhovuje jeho potřebám a nárokům v péči o pokožku. Balzámy mohou zpříjemnit každodenní péči o pleť, ale i pravidelnou nebo jen příležitostnou masáž obličeje i celého těla.
Účinky karité

  • ideální péče a ochrana pro každý typ pleti
  • dokonalá hydratace a regenerace velmi suché a namáhané pokožky celého těla
  • vhodné na pokožku se sklonem k vzniku strií
  • ochrana před nepříznivými vlivy prostředí
  • účinná péče a výživa všech typů pokožky, včetně citlivé a problematické
  • k regeneraci pokožky po zhojených jizvách, popáleninách a drobných oděrkách
  • šetrná péče o jemnou dětskou pokožku


Info ze stránek saloos.cz - Ideální a praktický pomocník k pravidelné péči a regeneraci jemných nosních partií citlivé pokožky v období nachlazení. Balzám se svěží vůní máty a eukalyptu může omezit místní prokrvení a podpořit snazší dýchání. Pro vysoký podíl bambuckého másla má balzám výrazné regenerační účinky na přesušenou a popraskanou pokožku v okolí nosu. Čistý přírodní bioprodukt. 


Balení  krém je v kalíšku a má 19 ml a opravdu vystačí na hodně dlouho. 

Vůně jelikož je to balzám při nachlazení, tak nesmí chybět vůně máty a eukalyptu.

Složení
Bio bambucké máslo

Rostlinné oleje lisované za studena: bio sezamový, bio slunečnicový, bio jojobový, mandlový 

Včelí vosk, kandelina
Obsahuje 100% esenciální oleje: máta peprná, eukalypt, niaouli a další 





Co na něj říkám já? 
Balzám je nejlepší na to, když jste nachlazení a máte po rýmě a po častém smrkání suché místa pod nosem, no ne? Každý z nás to zažil a tento balzám stačí na suché místečka nanést a hned to uvolní nos a místa nejsou tak suché. Já to vždy používám když mám suché a do dvou dnů při pravidelném používání ( to je u mě cca co 2 hodiny záleží ) suché místa jsou pryč. Sice červené pod nosem ještě budou, ale ty časem vymizí. Za mě naprostá spokojenost a rozhodně doporučuji vyzkoušet.


Klady

+ vůně
+ cena
+ složení
+ je skvělý na suché místa pod nosem
+ uvolní nos
+ zklidní 

Zápory

- nic jsem nenašla

Balzám ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Balzám zakoupíte TADY za cenu 78 Kč, ale také v prodejnách DM.

Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tento balzámek.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

5 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)