Spotřebováno (Září 2019)

by - října 08, 2019

Zdravím, mám tady spotřebováno, tento měsíc toho moc není. :) Ale vůbec nevadí.

Tohle je celá moje spotřeba :) Pouze 5 produktů. 



1) Idole Lancome - bože tohle je tak nádherná vůně! Ráda bych si ji koupila, ale je strašně drahá, třeba časem cena ještě klesne. ANO

2) Yves Rocher řasenka - Má docela tlustý kartáček a dost mi vyhovuje. Tuhle řasenku jsem hodně ráda používala, řasy udělala pěkné, dlouhé a neobtiskávala se. ANO

3) Batiste suchý šampon - o tomto suchém šamponu není potřeba psát více, protože je to jeden z nejlepších a nic na něj nemá. :) ANO


4) Sprchový gel Dove - mám velmi ráda tyto jejich sprchové gely, protože jsou voňavé, skvělé, nevysušují pokožku, pro mě splňuje vše potřebné. :) Je skvělý. ANO

5) Nivea tělová pěna - no dávkování by mohlo být lepší, protože jakmile jsem se blížila ke konci tak už to moc dávkovat nejde, ale trochu produktu ještě v něm zůstalo. :) Docela fajn hydratuje pokožku, krásně voní, neurazí, nenadchne. :) MOŽNÁ


You May Also Like

8 komentářů

  1. Niveu aj Batiste mám doma a oba produkty mám ráda. Nivea má aj lepší produkty, ale nádherně to voní, takže za mě spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprchový gel do Dove musím krásně vonět, já kokosové produkty ráda :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, tak mé "spotřebováno" by bylo téměř identické :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kokosový Dove je super, nádherně voní! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Lancome bych chtěla zkusit. :) Jinak z produkty nemám zkušenosti.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea pěnu jsem měla a moc mi nesedla a Batiste je prostě nejlepší :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Tú Nivea penu akurát plánujem začať skúšať, tak som zvedavá. Zatiaľ sa nejak názory rôznia :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)