Instagram photos // 29

by - října 02, 2019

Momentálně se mi nic vypisovat moc nechce, protože kupujeme byt, tak je toho hodně na zařizování apod. A do psaní článku se mi moc nechce a tak jsem vytvořila shrnutí fotek s Instagramu. :)


4.1.2019 Vosky a svíčky jsou všude kolem mě :) 


22.1.2019 - Sloužil mi jako asistent při krmení prasat a králíků


27.1.2019 - Nádhera, úplně jako na jaře


9.2.2019 - Večerní relaxace u filmu 


17.2.2019 - Když je tak krásně, tak se hodí si zapálit něco jarního. :) 


18.2.2019 - Přišel mi testovací balíček s Lenor produkty,  byla jsem s nimi nadmíru spokojená :) 


2.3.2019 - Páteční lakování nehtů. Essence laky já miluji 


3.3.2019 - Nedělní pohoda


You May Also Like

11 komentářů

  1. Super shrnutí. Na Instagram teď moc nechodím, tak jsem ráda, že jsem se aspoň takto na tvé fotky podívala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký nehtíky! :) A YC vosky už taky pálim, akorát s vánoční vůní. :D

    GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi vonnými vosky a svíčkami to teď u mě vypadá dost podobně, pálím o sto šest ale už spíš podzimní a hřejivé vůně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů gratuluji ke kupování bytu. To musí být moc fajn.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež pre mňa práve nastalo obdobie zapaľovania sviečok :D :) A gratulujem ku kupovaniu nového bytu, snáď sa všetko vydarí podľa vašich predstáv :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky a pěkný lak na nehty! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)