Rtěnka Trend It UP je skvělá?

by - května 17, 2020


Zdravím při slunečné neděli. 

Dneska si dáme opět recenzi a tím bude známá značka z drogerie DM a to je Trend It UP. Určitě ji každá zná a každý snad vyzkoušel aspoň jednu věc od této značky. A já jsem právě vyzkoušela jen rtěnku, tak se na ní trošku podíváme. :) 

Něco málo o značce Trend It Up - Pečlivě vybrané luxusní složení přípravků a pestrá škála barev i nude odstínů – to je trend IT UP, dm značka dekorativní kosmetiky. I tato dm značka se vyznačuje vysokou kvalitou a příznivou cenou. Najdete ji exkluzivně ve všech prodejnách dm!

trend IT UP se barev nebojí 

Inovativní složení obohacené o pečující látky nejen zkrášluje, ale i rozmazluje každou ženu. Vybírejte z komplexní palety produktů dekorativní kosmetiky na tvář, oči, rty, ale i obočí a nehty.

Právě péči o nehty věnuje tato značka zvláštní pozornost. O krásné ruce se postarají přípravky, jako je peeling na nehtovou kůžičku, korektor laku, vyživující olej či speciální séra. Tato značka nabízí laky na nehty mnoha druhů i odstínů. 

trend IT UP podporuje osobitost ženy 

Nepodléhejte módnímu diktátu! Krása spočívá v individualitě a trend IT UP ženám nabízí možnost vytvořit si svůj vlastní, jedinečný styl. Široký výběr produktů doslova vybízí k tomu, stát se každý den někým jiným.

Rtěnka má 4,2 g, což já si myslím, že nikdy nemůžu vypotřebovat. Protože za tu dobu co používám rtěnky jsem ještě ani jednu nevypotřebovala a to už je pár let. :) 

Co je super, že jsem našla i její složení, takže to je hlavně pro ty co tomu dokonale rozumí. 

RICINUS COMMUNIS SEED OIL | HYDROGENATED MICROCRYSTALLINE CERA | POLYBUTENE | PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE | BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 | HYDROGENATED POLYDECENE | ISOAMYL LAURATE | OCTYLDODECANOL | CERA ALBA | TRIDECYL TRIMELLITATE | CANDELILLA CERA | DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE | SILICA | OCTYLDODECYL PCA | EUTERPE OLERACEA FRUIT OIL | SERICA POWDER | AROMA | TALC | TOCOPHEROL | HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL | ASCORBYL PALMITATE | CI 77891 | CI 77007 | CI 77491 | CI 15850 | CI 47005 | CI 77499 | CI 77492


Odstín rtěnky jsem si nemohla vybrat jiný, než moje oblíbená růžová vede za jakoukoliv cenu. Je to odstín 230  High Shine. Jinak další odstíny tady vyjmenuji a to jsou - 231 High Shine, 210 High Shine,  250 High Shine, 220 High Shine. Rozhodně je z čeho vybírat. 


A já myslím, že je čas na její hodnocení. No začnu  tím, že je to opravdu krásný růžový odstín, které já bezpochyby miluji. Na rtech je dost dobře pigmentovaná jako na ruce.Rtěnka se nanáší lehce, na rtech je velmi příjemná. Vůbec rtěnka nevysušuje, což je pro mě dobře, já totiž hlavně přes zimu trpím na suché rty.  Co se týče její výdrží tak zvládne pití a nějaké to menší jídlo zvládne taky, ale rozhodně nezvládne mastné jídlo v podobě hamburgeru. Řekla bych, že nějaké ty čtyři hodiny vydrží, pak stačí si vzít zrcátko a přejet znovu po rtech a je to. 



Rtěnku zakoupíte v prodejnách DM ve stojanech Trend It Up a stojí 59,90 Kč. TADY , takže se opravdu vyplatí za tu cenu si ji pořídit. :) 

Ode mě získává 5 hvězdiček z 5

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

Vy mi můžete napsat do komentáře, zda jste něco od značky zkoušeli a jak jste byli spokojené? :) 




You May Also Like

8 komentářů

  1. Rtěnka vypadá hezky. Já jsem od této značky měla lak na nehty a spokojená jsem moc nebyla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jeden rúž z tejto značky som raz mala a bol celkom fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Získala od tebe skvělé hodnocení a ta barvička je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Něco jsem od Trend it up zkoušela, mám ráda bázi pod rtěnky a matné laky na nehty. Rtěnku jsem nezkoušela, snad jednou nějakou alá pastelka a ta byla příšerná.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barvička, přesně takovou mám nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, barva je to krásná :) Mně teda jejich rtěnka naposledy vůbec nesedla, ani trošku nedržela a dělaly se na rtech fleky :( Ale je fakt, že je to asi rok zpátky :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám rtěnky od Trend It Up moc ráda, za tu cenu udělají hodně parády. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)