Recenze: Melted chrome oční stín Essence aneb stojí za to??

by - května 09, 2020


Zdravím Vás u dnešního článku plného sluníčka, venku máme dokonale a takhle by to už mohlo vypadat každý den :) Já si pro Vás nachystala recenzi na oční stín, který je od levné značky, takže pojďme na to. 

Povíme si něco málo o tomto očním stínu - Oční stíny Essence Melted Chrome vám umožní vystínovat víčka podle vašich představ a dodají každému líčení nový rozměr. 

Vlastnosti:
  • dlouhotrvající výdrž
  • snadno se nanáší
  • snadno se rozmazává
  • pigmentace je velmi intenzivní



Nejprve si něco málo povíme o balení, které má 2 g. Takže to bohatě postačí, protože mě se třeba ještě oční stíny nepodařili nikdy spotřebovat. Sice je pravda, že je používám občas když někde jdeme, ale do práce je nenosím. Víčko je průhledné, takže vidíte odstín kdyby jste jich měli více. 

Našla jsem na internetu i jeho složení.

DIMETHICONE, MICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA, GLYCERYL UNDECYLENATE, PROPYLENE CARBONATE, TIN OXIDE, AQUA (WATER), BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Odstín stínu jsem si koupila 08 Golden crown, jelikož já hnědé odstíny mám nejraději, tak to byla jasná volba, který odstín si koupím. Ale mají na výběr ještě další odstíny teda nevím kolik, ale našla jsem ještě odstín 07 Warm Bronze a 01 Zinc About You. 


A teď se vrhneme na to, zda vůbec stojí za to. No respektivě každý si ho chválí a já nevím co na něj říct, protože mě na oku vůbec nedrží. Po pár hodinách se mi sleje do linky, možná to bude tím, že mám mastné víčka, ale zas mi nepřijde, že by to bylo tak hrozné. Pigmentace na ruce je krásná metalická barvička, na víčku až tak pěkná není jako na ruce. Když jsem to nanášela štětcem tak takhle výrazné na víčku nebyli, ale když ho nanesu prstem, tak je to krása a vypadá to jak na ruce. Takže nějaké plus to má, musím to nanášet jen prsty. Ale i tak nezměním názor, že to vydrží na očích max 4-5 hodin. Ale pro nějaké krátkodobé návštěvy obchodu, či rodiny to je v pohodě, ale na nějakou osmihodinovou směnu, či někam na párty to nestačí. Je to opravdu krásný odstín a za vyzkoušení to stojí, ale nečekejte nějaký wow efekt, teda aspoň u mě ne. Každý jsme jiný a na každém to bude dělat něco jiného. 



Oční stín zakoupíte v prodejnách DM, Rosmann i Teta se stojany Essence, na internetu se cena pohybuje okolo 85 Kč na Notino.

Ode mě získává 2 hvězdičky z 5


* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

A Vy mi napište zda ho máte doma a jak jste spokojení? 


You May Also Like

5 komentářů

  1. To je ale krásná barvička. Na první pohled mě dost zaujal, ale postupně jsi mě od něj odradila. Je to škoda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pamätám si, ako som tieto tiene jeden čas veľmi chcela, lebo si ich každý nesmierne chválil :D Nejako som však potom na nich zabudla a nevyskúšala ich :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Já oční stíny nikdy po jedné barvě nekupuji, přijde mi to zbytečné, nicméně Essence má i nějaké fajn produkty- tohle však asi nebude úplně ten pravý. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín je to krásný, bohužel tvé hodnocení zas až tak pozitivní není, takže produkt asi zkoušet nebudu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je škoda, přitom vypadá tak krásně, je to přesně můj oblíbený odstín :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)