Spotřebováno (Duben 2020)

by - května 03, 2020

Zdravím, ten čas tak letí a máme tu už Květen a my se vrhneme na spotřebu za Duben. Mám toho tady celkem dost, protože něco i vyhazuji, protože se to zkazilo. :) 

Tohle je má celková spotřeba, no je toho docela dost, tak jdeme na to. :) 


1) Weleda krém na ruce - tento je rakytníkový a voněl naprosto skvěle a taky fungoval, byl docela mastný, ale hydratoval skvěle. ANO


2) Hydra- Activ denní krém - tento krém jsem použila jen párkrát, vyhazuji ho protože se zkazil. Byl docela fajn, měl v sobě plno vitamínů, používala jsem ho především pod makeup. MOŽNÁ

3) Monuskin olej na pleť - tento olej jsem měla hodně ráda, voněl krásně a na noc byl jako skvělá volba. Hydratoval a po probuzení ráno byla pleť krásně vyživená. ANO


4) BBB London gel na obočí - hnědý odstín, tento produkt jsem nezkoušela, protože si ani moc obočí nemaluji, mám ho dost tmavé a taky je navíc zkažený, takže vyhazuji. NEVÍM

5) Model co primer na řasy - tohle je bílé a je to primer co se nanáší na řasy obarví je na bílo a pak se nanesa řasenka a řasy by měli být prodloužené apod. Také jsem nezkoušela, je to divná konzistence. NEVÍM


6) Omorovicza maska na pleť - tohle je taky taková bahnitá maska jako má Loreal. Skvěle čistí tohle malé balení jsem použila asi čtyřikrát. Já k ní nemám co dodat byla naprosto perfektní a tuhle masku doporučuji. ANO

7) Aromatherapy associates - tahle věcička se může použít jako olej do vany a nebo jako sprchový olej na tělo. Já ho použila do vany a krásně byla pleť vyživená a taky docela zvláštně voněla jako nějaký pánský parfém s eukalyptem :D trošku jsem brouzdala po internetu jaké to má v sobě vůně a našla jsem neroli, grapefruit a jalovcové bobule. No moje přirovnání je úplně jiné, tak nevím :D ale na šestém míste ve složení jsem našla eukalyptus, takže super. ANO


8) Nivea micelární šampon - tenhle novinkový šampon je vhodný pro barvené vlasy, dokonale voní je s malinovým octem a musím říct, že vlasy mi vydrží vonět i dva dny po umytí a také co je velké plus u mě, že vlasy vydrží nemyté dva dny, což já si musím umývat vlasy každý den, protože je mám hned mastné. ANO

9) 2in1 kondicionér Nivea - tohle se dá použít jako kondicionér, ale také jako masku. Pokud to chcete použít jako masku, tak nechat působit 10 minut. Vlasy jdou krásně rozčesat a voní po malině. ANO

10) Balea čistící maska - druhou polovinu už jsem měla ve spotřebovánu, tak tu mám druhou její část čistící masky, je skvělá, krásně vyčistí pleť, jsem spokojená. ANO

11) Garnier Bio denní krém - je to denní krém proti vráskám, to já nemohu posoudit, byl to jen vzoreček, ale já ho používala pod makeup a krásně voněl. MOŽNÁ


12) Janette beauty sprchový gel - nádherná vůně neroli a bezinky. Sprchové gely plní vše co potřebuji, umyl, provoněl i celou koupelnu, takže super. ANO

13) Indulona ochranný krém na ruce - tohle je prostě klasika, skvělý krém na ruce, který si kupuji opakovaně akorát jsem změnila barvu mám ještě v žlutém. ANO

14) Astrid krém na oční okolí - je to zpevňující oční krém proti vráskám, musím říct, že na nějakou prevenci to pomůže, ale pro ty co mají už vrásky, tak to krém nezmírní. Já jsem s ním byla spokojená a musím říct, že opravdu redukuje tmavé kruhy pod očima, trochu se mi zmírnili. ANO


15) Ajax na podlahy - tohle bylo s vůni konvalinky. Krásná vůně a rozhodně se s tím vytíralo jedna báseň, musím vyzkoušet i jiné vůně co mají v nabídce. ANO

16) Silan aviváž - nádherná vůně! Voní po citrusech a takové vůně já můžu. Silan má moc pěkné vůně mám ještě jinou vůni a vydrží to na prádlu vonět fakt dlouho. ANO



Uffff a jsme u konce, ten kdo přečetl dokonce, tak šup zeptám se Vás na něco. 

Jaké přípravky používáte na podlahy?

Jakou aviváž používáte?? 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj,
    pěkná spotřeba, i když moje je tedy mnohem větší, jsem děsná. Na podlahy mám Sidolux a aviváž používám různou, nejraději modrý Lenor nebo Silan.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejraději aviváže od Coccolino. Kupuji je stále dokola. Na podlahy zatím nemám nic tak oblíbeného, co bych kupovala stále a ráda to střídám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som milovala tiež tieto aviváže ale mne sa najviac páčil modrý a teraz používame kapsulky a sú omnoho lepšie :D

    Ako (ne) nakupovať počas tehotenstva?

    OdpovědětVymazat
  4. Indulona je základ každej domácnosti, podľa mňa. Môj najobľúbenejší krém na ruky
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Nivea produkty z nové řady určitě vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  6. My kupujeme většinou modrou indulonu, ale nemůžu si ji vynachválit, skutečně dokáže hodně pomoct na suché ruce. Hlavně přítel má dlaně jak struhadla a proto je nutné, aby si je pořádně mazal. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)