Přečteno za Červenec

by - srpna 29, 2021

 Zdravím Vás po dlouhé době, jak jste se tu měli? :) Já vím, že už je konec srpna a já teprve dávám přečteno za Červenec, ale snad to nebude vadit a rádi si přečtete tento článek. :) Ono jak mám toho psa, tak už tolik nečtu a právě se to podepíše za měsíc srpen kde mám přečtené jenom dvě knihy. Ale jdeme na to. :) 

Řekni něco legračniho od autorky Penelope Ward. Kniha vypráví o dívce, co v opilosti zavolala Landonovi Roderickovi, s nim se znala už jako dítě a trávila s nim hodně času. Měl to byt jeden blby telefonát, ale bylo jich daleko více až se rozhodla ho navštívit v Kalifornii. Líbí se mi příběh i o tom jak chodí navštěvovat malou Lilith a prave na konci knihy se dozvíme proč tomu tak je. Kniha se mi opravdu líbila a hltala jsem každé slovo. Zatím to byla má první kniha co jsem od Penelope četla a rozhodne to není poslední kniha. Úplně jsem se usmívala, když spolu telefonovali. Zápletka sice nic moc, ale i přesto tomu dávám plný počet hvězdiček. Hodnocení 5/5 



Kniha Zničena od americké autorky Rachel Van Dyken. Jedna se o sérii Zatraceni a je to první díl. ❓Měli jste nějakou zákeřnou nemoc a vyléčili jste se❓ protože v tomto příběhu ano. Příběh je o rakovině, což me dostala hned od první stránky. Příběh o Kiersten a Wese, kde Wese zjisti ze má rakovinu. Naprosto nečekaný příběh se zajímavou zápletkou, která obohatila romanticky příběh. Co mi přišlo trosku zvláštní a možná někomu to přijde až moc, ze na konci to vše dopadlo skvěle, protože Wese se vyléčil, což mi přijde trochu nereálné, ale budiž. I tak ode mě kniha získává plný počet a rozhodne potřebuji číst další díl. Moje hodnocení je 5/5.


Pohlednice z Itálie je od autorky Alex Brownové. Příběh je o Grace, která pracuje ve společnosti, kde pronajímají lidem sklady a jakmile přestanou platit, tak je zase vyklízejí (určitě to znáte například něco jako válka skladů) a občas tam najdou i poklady jako je například tento příběh o Connie Levinové - ve skladu totiž najde opravdu poklad a to sbírku umění, dopisů a deníkových zápisků. Skrz ně se Grace dozvídá o životě Connie. A tak kdyz se naskytne možnost, tak vyrazí do Itálie, kde ji čekají různé překážky a taky se podívá do růžové vily, kde Connie bydlela. Příběh je velmi poutavý, sice začátek byl docela oříšek, přišel mi zdlouhavý. Ale rychle jsem se začetla. Byl to velice krásný příběh, který je napsán minulostí i přítomností. Rozhodně doporučuji všem si ji přečíst. :)) Moje hodnocení 5/5


Lov od autorky Elle Kennedy, kterou mám velice ráda, protože její sérii Off - Campus byla skvělá. Tato série se jmenuje Briar U a je to první díl. Příběh o Summer a Collinovi. Opět hokejové prostředí což mám nesmírně ráda, protože hokejisti jsou opravdu sexy. Collin se kamarádí s jejím bratrem Deanem. Fitzy (Collin) dal jasně najevo, že o ní nemá zájem. Ale pořád ho to k ní táhlo. A taky jsou to spolubydlící, takže o to víc se potkávají. :D Popravdě tento první díl, mě moc nepotěšil, protože začátek byl pro mě absolutně nudný a myslela jsem, že knihu odložím. Nakonec jsem si řekla, že knihy dočítám a teda pokračovala jsem dále a jsem ráda, protože to zas tak špatné nebylo. Ale i tak si myslím, že tady tato série je zatím taková nudnější, ale uvidíme u druhého dílu prý je daleko lepší, než tento. Moje hodnocení 4/5 


Chlap snů od autorky Kim Jones. Příběh o Jakeovi a Penelope. Jake je šíleně bohatý, vlastní společnost a je zatraceně sexy. A také žije v luxusním střešním apartmá. Styl této knihy je napsán dost drsně a docela mi i sedl. Penelope měla hodně prořízlou pusu, některé její slova, jsem nechápala a čuměla jsem zda čtu správně :D Už vlastně po pár stranách knihy to bylo dost ujeté a ikdyž jsem se smála, tak začátek byl dost divný. Dost ujeté bylo tohle jak si Penelope otírala své přirození o jeho židli aby si označkovala území. Jako nevím co je na tom vtipného, ale já se smála. :D jakmile se kniha přehoupla do druhé půlky už to byla taková klasika a nic moc už se tam nedělo, ale ta druhá polovina se mi líbila, taková klasická romanťárna. Hodně lidem se to nelíbí, ale další polovině se to zase líbí a já se řadím mezi ty, kterým se to líbilo. Hodnocení 4/5


A co jste přečetli Vy? :) 



You May Also Like

9 komentářů

  1. Nečetla jsem ani jednu, ale zaujala mě hned ta první :) já teď čtu převážně seberozvojové. Aktuálně mám rozečtenou Sílu mysli, což je teda spíš do psychologie, ale mě to baví a aj to studuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem ani jednu, ale zaujala mě hned ta první :) já teď čtu převážně seberozvojové. Aktuálně mám rozečtenou Sílu mysli, což je teda spíš do psychologie, ale mě to baví a aj to studuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy na knížky! Já teď začala číst Kavárnu v Kodani, tak jsem zvědavá. :))

    OdpovědětVymazat
  4. nečetla jsem ani jednu, já se teď pustila do detektivky Obr z mlhy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy! Hodně mě zaujala ta první :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teďka dočetla sérii Medová smrt a byl to skvělý čtenářský zážitek :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé tipy, hodně mě zaujala ta první knížka, asi na ní mrknu bliž. ♥ Taky píšu blog najdeš tu inspiraci na chutné recepty, střípky ze života a tipy na výlety. Budu ráda když se staneš pravidelným čtenářem, případně zanechás komentář. ♥ fitfoodhealthy95.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jednu nepoznám a čítala som naposledy knihu o zarábajúcom webe :D

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
  9. Toho Chlapa snů jsem taky, tuším, četla v červenci. No, musela jsem tu knihu odložit. Přišlo mi to trapné, ale je super, že se aspoň tobě líbila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)