New (188)

by - září 12, 2021

 Zdravím, mám tu pro vás nachystaný článek s novinkami. Docela dlouho jsem čekala na balík s Decathlonu. Přítel si vzal asi 5 triček, ale měli na skladě jen 3, potom jsme zase čekali, že nebyli vůbec, prostě komedie, tak byl i docela problém s odesíláním a tři týdny jsme čekali na zásilku. 

Já jsem si vzala s Decathlonu tyto dvě obyčejné trička. Tyto dva odstíny doma ještě nemám, tak nebylo co rozmýšlet. 


Pak jsem si vzala tyto bavlněné dvě trika. Materiál mám ráda a taky jsou krásně volná. Nesnáším uplé věci, tak proto si beru volnější. No a bohužel zapomněla jsem vyfotit kraťase, ale ty už pravděpodobně nevyužiji. když přišli tak pozdě. Nevadí, na další rok se budou hodit. 


Nedalo mi to a musela jsem udělat nákup na krasnevune.cz a jsem mega spokojená. Jako první je Pure Parfum je to Pure No. 2414 a jedná se o vůni které je podobný a to Chloe Nomade. Což nevím jak voní originál, ale je to docela dost silná vůně a také dost vydrží. Opravdu je vhodná na nějaké příležitosti jako oslavu apod. 
Jako další je Saphir Moon ten je inspirován vůní YSL Black Opium také nevím jak voní originál, ale je to velmi příjemná vůně, kterou jsem si oblíbila. 
A poslední vůně je Saphir Perfect Woman a je inspirována vůní Paco Rabanne Olympea tu jsem měla jako ve vzorečku a musím říct, že je to dost autentická vůně a vydrží vonět celý den, co jsem v práci. Za mě perfektní. 


A tady takový menší nákup potřebných věcí z Rosmanna. Dva sprchové gely Palmolive, tuto značku mám velice ráda, voní hezky. Zkusila jsem sprchový gel od FA tak jsem na něj docela zvědavá. :) Také jsem si vzala šampon jeden je tento, který je nezatěžující a vyživující šampon. A jako poslední je deodorant od Dove, které mám velice ráda a přijdou mi nejlepší ze všech deodorantu. 



You May Also Like

8 komentářů

  1. Skvělé nákupy. Já jsem akorát včera byla nakupovat ve sportovním obchodě. Koupila jsem si dlouhé legíny a sportovní podprsenky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci :) Decathlon mám ráda a ulovila jsem tam dobré věci ke cvičení jako činky, gumu a tak :) a Palmolive taky miluju, hlavně čokoládu a vanilku, ale začaly mi nějak vysušovat kuži..

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné věcičky :) já kromě knih jsem si nic nekoupila :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké věci sis pořídila, ať ti dělají radost. Ty vůně určitě nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sportovní trika si moc nekupuji, když už něco na sport, tak si beru sportovní tílka :-) jinak skvělé nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vůně musí být super, hlavně nestojí majlant :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Decathlon jsem už dlouho nenavštívila, děkuji za tip

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)