Jak mít opálení i přes zimu | samoopalovací pěna He-Shi

by - listopadu 20, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se podíváme na kosmetiku. A jelikož máme už po létě, tak jsem měla možnost vyzkoušet produkt na krásné opálení. Stránka nabízí, ale plno produktů. Líbí se mi, že vlastně mají kategorii, kde mají produkty pro bledý a středně tmavý typ pokožky a druhá kategorie je pro tmavý typ pokožky. Mají na výběr jak pěnu samoopalovací, tak i mléko a krémy. 
Na kvalitě nám záleží. Proto u nás najdete jen značky Fake Bake a He-Shi.
He-Shi Rapid 1Hour Mousse je jemná samoopalovací pěna, která opaluje pokožku již za 1 hodinu a vytváří dokonalé, rovnoměrné opálení. Hloubku a intenzitu opálení si navíc můžete regulovat dobou působení při aplikaci.


1 hodina (jemné zlatavé opálení), 2 hodiny (bronzový odstín), 3-4 hodiny (tmavší hluboké opálení). 
Samoopalovací pěna se díky přibalené Mitt rukavici jednoduše a rychle aplikuje. To zaručuje dokonalý výsledek bronzového opálení. Je vhodná pro začátečníky i pro zkušené uživatele.

Luxusní Samoopalovací pěna se zrychleným účinkem

- Vytváří jemné, středně tmavé až tmavé opálení
- Krásná vůně bílé nektarinky a hrušky
- Aplikační Mitt rukavice v balení
- Přírodní DHA složení obohacené o vitamín E, avokádo, arganový a jojobový olej
- Doprovodní barva pro snadnou aplikaci
- Opálení vytvoří za 1-4 hodiny
- Bezpečné v těhotenství i při kojení
- Pro ženy i pro muže
- Bez alkoholu, palmového a minerálního oleje
- Balení vydrží na 5-7 aplikací celého těla



Značka He-Shi je první irská značka, která už od roku 2004 vyrábí samoopalovací kosmetiku nejvyšší kvality. Podobně zajímavé jako účinky jsou i vlastnosti a složení. He-Shi kosmetika hydratuje pokožku a zabraňuje předčasnému stárnutí. Neobsahuje alkohol ani parabeny a samozřejmostí je Cruelty FREE & VEGAN složení.

 A teď si ukážeme samoopalovací pěnu se zrychleným účinkem.




Před aplikací se doporučuje udělat si peeling, ale ten si já neudělala. Také rozhodně nenanášejte bez přiložené rukavice. 

Můj názor? 
Musím podotknout, že pěna fakt nádherně voní a aplikace jde s ní jedna báseň. Už vlastně po 10ti minutách vidíte, že se na pokožce něco děje. A jak je výše napsané, ze začátku jsem opravdu chtěla jemné opálení a nechala působit 1 hodinu, ale jakože výsledek opravdu nic moc. Protože po uplynutí doby působení, musíte si dát sprchu. Tak mi přišlo, že bylo všechno pryč, ale jakmile jsem to vyzkoušela znovu. Tentokrát jsem nechala působit cca 2,5 hodiny. Opálení se tentokrát povedlo podle mých představ a vydrželo 3 dny. Po každém umytí se opálení zmenšovalo. 
Co jsem si myslela, že produkt bude vysušovat, ale toho se vůbec bát nemusíte, nevysušuje. Zkrátka jsem nadmíru spokojená. Jsem opravdu ráda, že jsem měla možnost tento produkt vyzkoušet, protože jsem spokojená. A navíc mám hodně bílé nohy špatně se mi opalují, takže tohle je skvělá volba. :) 

Pěnu zakoupíte TADY a její cena je 1049 Kč. 

A tady vidíte výsledek





You May Also Like

5 komentářů

  1. Ja som mala od ST.Moriz a bol super. Ale zase od Avonu som bola zelená jak žaba :D Tento nepoznám


    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  2. Já těm samoopalovákům nějak nevěřím...bojím se, že si to špatně rozmažu a budu flekata :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice samoopalovací krémy nepoužívám a přes zimu nějak netoužím být opálená, ale kdo si na to potrpí, určitě to pro něj bude skvělý tip na produkt. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na samoopalováky moc nejsem :) nějak jsem tomu nepodlehla. Každopádně změna jde vidět a pokud ti vyhovuje, tak proč ne :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle pěna vypadá skvěle. Vůbec značku nepoznám. Je super, že jsi spokojená. Já na tyhle samoopalovací prostředky moc nejsem.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)