Prací kombo Persil, Silan a K2R

by - října 08, 2024

 Vítám Vás u dnešního článku na tohle skvělé prací kombo. :)) 


Začnu jako první Persil prací kapsle používala jsem je vlastně hlavně jenom když mám málo prádla a většinou jenom na ručníky, za mě spokojenost. Prádlo bylo čisté a voňavé. Na takové rychlé praní je to ideální. 

K2R Colour Catcher alias prací ubrousky, které zabrání nežádoucímu obarvení prádla a udrží prádlo stále zářivé. Já už tyto ubrousky měla několikrát a musím pochválit, je to opravdu skvělý vynález. Sice bílé prádlo s černým jsem neměla odvahu prát, ale slouží dobře. 

A jako poslední tu mám Silan aviváž s vůní Magic Magnolia, složení je se vzácnými esenciálními oleji které má zahalit prádlo neodolatelnou vůní až po dobu 7 dní, no myslím si, že 7 dní prádlo voňavé nevydrží. Já Silan kupuji opakovaně má hodně vůní na výběr, takže si určitě vybere každý. 

Nemám produktům co vytknout a jsem nadmíru spokojená. 


You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)