Taft x Gliss produkty na vlasy

by - srpna 28, 2024

Vítám Vás u dnešního článku, která bude dnes na produkty na vlasy.

Značka Gliss, která už několik desítek let pečuje o vlasy žen po celém světě, přichází pravidelně na trh s novinkami a vylepšenými recepturami. Stejně tak značka Taft, která před více než 60 lety uvedla první lak na vlasy na světě a od té doby je vedoucí značkou ve vlasovém stylingu. Nyní se značky Taft a Gliss spojily do harmonického dua Taft x Gliss a vytvořily unikátní produkty, které kombinují styling s péčí o vlasy.

Taft x Gliss Holding Me Strongly pečující lak na vlasy - Schwarzkopf taft lak na vlasy Holding me Strongly v sobě kombinuje styling a péči. Technologie s arganovým olejem a provitamínem vlasy vyživuje. Tento lak chrání před pocitem suchých vlasů a snadno se vyčesává. Můj pocit je takový, že lak na vlasy plní svoji funkčnost na jedničku, vlasy opravdu drží jak mají krásně je zafixuje. Jde z vlasů krásně vyčesat, nepoznáte ani, že na hlavě máte nějaký lak. 

Taft x Gliss Lovely Long multifunkční sprej na vlasy - Poskytuje ochranu před teplem až do 230 °C a ochranu roztřepených konečků. Sprej vlasy uhlazuje a usnadňuje rozčesávání. Z produktu jsem nadšená, skvěle voní, vlasy ochrání před teplem. Mám opravdu problém vlasy rozčesat když je mám mokré a tento sprej mi opravdu pomůže.

Taft x Gliss Sleeky Smooth vyrovnávající krém na vlasy - Složení pomáhá zlepšit vzhled vlasů, zabraňuje jejich krepatění a vyživuje je. Mějte rovné a uhlazené vlasy i bez žehlení pomocí krému na vlasy. Já jsem nečekala, že z pomocí krému na vlasy a vyfoukáním mokrých vlasů budu mít rovnější vlasy a taky jemné vlasy. To jsem opravdu velmi mile překvapena. Stačí opravdu malé množství krému do mokrých vlasů a vyfoukat a rovné vlasy jsou na světě.


Vlasy před použitím krému 



Vlasy po použití krému 


S produkty jsem opravdu spokojená 








You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)