Recenze: Hypoalergenní štětec Ebelin

by - dubna 20, 2013


Zučastnila jsem se na DM facebookové stránce staň se DM skautem v testování hypoalergenního štětce na makeup nebo masku. Tak jsem měla to štěstí a vrhnu se do recenze. :)

Štetec značky Ebelin mě velice překvapil. Jelikož je to můj první štětec na makeup, nikdy jsem s ním neuměla zacházet, ale teď bych se bez něj asi neobešla. Má fialovou rukojeť a štetec je krásně jemný ze syntetických štětin. Vůbec nevypadavá, štětinky drží pořád na svém místě. Ze štětcem se dostanu opravdu všude, který nevtáhne do sebe makeup a vlastně nejde nic poznat, že jsem ho nanášela štětcem. Vůbec se třeba nemůže stát, že by vypadával ze dřívka.


Moje hodnocení je 10/10bodu velice mě překvapil! :)

Na netu jsem našla cenu od 120kč do 190kč a zakoupíte to v prodejnách DM.

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)