Recenze na spodní prádlo // trenyrkarna.cz

by - dubna 06, 2020

Zdravím, jak se máte? Tento týden hlásí krásné počasí, tak se už těším. :) 

Jinak dneska to bude trošku o recenzi na trenýrky :D navázala jsem spolupráci s eshopem trenyrkarna.cz a měla jsem možnost si něco vybrat.

Jelikož nejsem ta pravá na to abych si objednávala zrovna spodní prádlo přes internet, ale natolik mě eshop zaujal, že jsem to zkusila. Musím říct, že do velikostí jsem se trefila. :) 

A co vše nabízí eshop? No přece dámské i pánské trenky, ale nesmí chybět ani spodní prádlo, pyžama, plavky, tílka, kraťase a mimochodem když u nás řádí i Koronavirus, tak mají v prodeji roušky a dezinfekce (ale zatím tam mají jen dezinfekce) 

Jako první začnu trenkami, které jsem si vybrala pro sebe. 

Trenky jsem si vybrala od značky STYX. Tady mám něco málo i o značce Styx - Dnes již ikonická značka českého spodního prádla, kterou založili spolužáci a nejlepší přátelé Adam Sýkora a Petr Vlasák.Historie značky se začala psát v roce 1996, kdy výběr spodního prádla nebyl zrovna bohatý, a proto se dva spolužáci Adam Sýkora a Petr Vlasák rozhodli založit novou značku Styx. Dnes se Styx řadí mezi absolutní TOP značky spodního prádla u nás. Cesta která začala u klasických volných trenýrek se do dnešního dne rozšířila také na boxerky ponožky a další doplňkový sortiment. Jako jedna z mála značek má svou výrobu stále v České republice a její obliba ani po více, jak dvou desetiletích nijak neklesá, ba naopak. Pokud si chcete dopřát spodní prádlo v té nejvyšší kvalitě, které je navíc vyráběné v České republice, je pro Vás Styx jednoznačnou volbou.

Srdíčka to jsou moje, tak jsem neváhala ani minutu a hned jsem je dávala do košíku. Tyhle jsou klasické na gumu. Jsou ze 100% bavlny, ale přijde mi to takový tvrdší materiál. Mám velikost L+ a sedí skvěle. Já trenky používám na spaní a dobře se v tom spí a hlavně teď přes léto to využiji každý den. Jsou dost pohodlné. Najdete je tady jejich cena je 349 Kč. 


Jako druhé jsem si vybrala úplně klasické bílé a úplně z jiného materiálu. Tyhle jsou jakoby ze saténu je to 100% polyester, také mám velikost L+. V těchto je dokonalé teplo, přijdou mi úplně úžasné daleko lepší než ty srdíčkové.  Sedí mi perfektně. Zakoupíte je TADY cena je také 349 Kč. 





A jako poslední jsem si vybrala kalhotky. Já na krajky nikdy moc nebyla, ale po téhle zkušenosti je miluji. Jsou s výborného materiálu a to 90% polyamid a 10% elastan.
Něco málo o značce Molvy - Výrobcem značky Molvy je česká firma Avax, která má ve výrobě textilu a spodního prádla více než úctyhodných 20 let zkušeností. V současnosti vyrábí převážně pánské boxerky, slipy a dámské kalhotky, a to hned v několika produktových řadách. Jejich oblíbeným materiálem je jemně česaný bavlněný úplet, který zajišťuje veškeré žádoucí vlastnosti spodního prádla. Pokud hledáte kvalitní český výrobek za skvělou cenu, Molvy spodní prádlo určitě vyzkoušejte.

Jako první tu mám celé modré kalhotky. Mám velikost XL a sedí mi. Akorát co mě moc nepotěšilo, že asi po třech vyprání už z toho trčí nitky, trošku mě ta kvalita zklamala. Jinak jim nemám co vytknout. 

Co mě nejvíc upoutalo na kalhotkách jsou právě ty motýlci a to byl důvod proč jsem si je pořídila. Motýlci jsou skvělí a barva modrá s bílou je dokonalá, tak nebylo nad čím rozmýšlet. Jak vidíte podle fotky, tak mi přijde, že právě tyto s motýlkami jsou daleko větší než ty klasické modré. měřila jsem je i na stole dala jsem je k sobě a opravdu ty s motýlkami byli o trochu větší, přitom to je jedna velikost. Vůbec mi to nevadí, jsou skvělé, dobře se nosí, nic mi nepadá, jsou velmi příjemné. 
Tento 2Pack zakoupíte TADY a stojí 269 Kč.




Musím uznat, že mě eshop velmi mile překvapil a nabízí tam opravdu velmi kvalitní kousky. A i cena je velmi přijatelná a eshop mohu jen a jen doporučit. 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Jeee, ty trenýrky jsou super. Taky jsem dříve krajky moc nemusela, ale teď se mi hodně líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nejsem ta pravá na to, abych si objednávala spodní prádlo z internetu, ale přesto jsem si nedávno objednala podprsenku a kalhotky od Calvina Kleina a byla jsem mile překvapená, že jsme se trefila do velikostí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mají opravdu moc hezké spodní prádlo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsou super, trenýrkárnu znám. Zatím jsem nic neobjednala, ale občas se na e-shop podívám. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za tuto velice přínosnou recenzi :) Určitě vyzkouším nějaké z těchto značek, velice se mi líbí ty modré, vypadají docela solidně a zároveň sexy, takové mám ráda :) Já jsem teda osobně našla také jedny super, mrkni se zde a dej mi vědět.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si hodně oblíbila lingerie z tohoto internetového obchodu. Příjemně se mi nosí, jsou pohodlné i na spaní a navíc vypadají fakt sexy. Přítel si to taky pochvaluje. :) Mám ráda měkké podprsenky s jemnými kosticemi, takže se mi příjemně nosí a ani po celodenním nošení nemám otlačené boky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, musím se přiznat, že jsem vůbec netušila, že tato značka dělá spodní prádlo i pro ženy! Já jsem teda hodně pečlivá a jde mi i o materiál, takže musím někdy vyzkoušet, jestli je to něco pro mě, nebo zůstanu u svých ověřených firem" :-) Teď jsem si například koupila set kalhotek se slevou přes tento web

    OdpovědětVymazat
  8. Jako vypadá to fajn, ale nenosí se to moc dobře. Já osobně pánské spodní prádlo kupuji jinde, protože mi to za tu cenu nestojí. Kromě toho jsem už asi nejspíš taky ve věku, že preferuji něco decentnějšího, než trenažéry se supermanem. To mi fakt přijde, že někteří čtyřicátníci třeba ve fitku nevědí, co by na sebe už navlékli.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)