Co nepoužívat?

by - února 13, 2014

Tohle mě napadlo, že udělám článek co nepoužívat. Je to jen jedna kosmetika, která je total na ho**o dalo by se to tak říci. Jelikož třeba masky, šampony na vlasy zase můžou mít dobré, ale ten jejich suchý šampon, je bída. :(  Musím říct, že po nanesení se mi vlasy ještě více zmastí a začnou se mi dělat lupy, nikdy lupy nemívám, ale při tomhle suchém šamponu ano. Naprosto mi nevyhovuje...

Kdyby ho někdo chtěl a vyhovuje mu. Tak je použit 3krát, tak mi napište sem nebo na email: Misa.Pavlikova15@gmail.com


Popis: Suchý šampon, který osvěží a vzpruží vlasy bez umytí a vysoušení. Zatočí s mastnými kořínky a krásně voní.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ja jsem z nej nadsena, je uzasnej.

    OdpovědětVymazat
  2. no ja používam suchý šampón od baley a som s ním spokojná! v ten daný použitý deň mám vlasy skvelé, na druhý deň ich mám však 2x mastnejšie, ale pomáha mi, keď si nestihnem v jeden deň umyť vlasy. som s ním spokojná, ale naozaj záleží na druhu vlasov :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ja využívam suchý šampón značky Syoss. Nikomu vraj nevyhovuje, no ja na neho nedám dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsme u těch suchý šampónů, tak zrovna tento bych si do budoucna ráda pořádila. Doma mám akorát suchý šampón z Oriflame a ten mi bohužel zrovna dvakrát nesedne :-/
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)