Velikonoční malování a dekorace

by - dubna 14, 2019

Zdravím, přeji krásnou neděli.

Jen tak mě napadlo, že bych mohla dát tipy co jsem našla na internetu jak můžete zdobit vajíčka.

Já nikdy žádný jiný způsob, než klasické barvivo nepoužívala, ale některé jsou fakt nádherné. :) Tak se můžete inspirovat, já zase zvolím klasiku. A co vy?

 Kraslice natřete lepidlem a obalte v cukrářském posypu.


 Zabalte vejce do staré kravaty, poté do lehké látky (staré povlečení, hadr, prostěradlo). Dejte do hrnce, zalijte je vodou a 1/4 hrnku octu. Přiveďte k varu a 20 minut je zlehka vařte. Jakmile vychladnou, odstraňte látku a kravatu.


Použijte přírodní barvivo! Vejce můžete lehce povařit například se špenátem, červeným zelím, indickým šafránem nebo cibulí.


Pokud rádi háčkujete, kraslice „ohákněte“!


Vejce namočte do barvy na vejce a postupně přidávejte vodu.


Kraslice také můžete namalovat vodovkami a pastelkami.


Úplně jednoduše můžete vejce ozdobit také pomocí permanentního fixu.


A jestli chcete být opravdu originální, co polepit vejce jídlem? Použít můžete různá semínka, rýži – v podstatě cokoliv drobného.


 Jestli chcete raději zůstat u tradičních barev na vejce, můžete je trochu zkrášlit nálepkami.


Vejce také můžete před barvením zabalit do krajky.


Použijte oblíbenou washi pásku. Možností máte nesčetně a záleží jen na vás, jak si s nimi vyhrajete.


Vejce klasicky ponořte do barvy. Ještě předtím je ale polepte kulatými nálepkami, které po obarvení sundejte.


Jestli je to zvláštní nebo vtipné, to necháme na vás. Každopádně pokud chcete opravdu unikátní kraslice, nalepte na ně fotografie členů své rodiny.


Zcela netradičního vzhledu docílíte přivázáním rostlinek.


Vyřádit se také můžete s tabulovou barvou, na kterou pak můžete kreslit křídami.


A co se týče velikonočních dekorací, tak já jsem navštívila obchod KIK a koupila jsem si tam pár věcí. Ozdob tam měli fakt na výběr, ale mě se zalíbilo jen tohle. :) 

Jako první se mi zalíbil tento tác je fakt krásný a taky využitelný, mám ho na stole a na něm mám velikonoční čokoládové balíčky nachystané pro koledníky a také mám tam dekorační vajíčka plastové.

Photo BY: Miška

A jako další jsem ulovila tyhle dvě vajíčka, které mám zase dané na televizním stolku, z jedné strany mám modré vajíčko a z druhé strany mám bílé vajíčko. 

Photo BY: Miška

A tady jsem pár dekorací na internetu našla co se mi osobně líbí. :) 







A jak zdobíte VY? 

Zdroj některých fotek google.cz


You May Also Like

6 komentářů

  1. Já se přiznám, že Velikonoce a dekorace vůbec neřeším :-) jsme ráda jen za dny volna :-) většinou ani nebýváme doma, takže by to bylo zbytečné. Na jaře ale mám pořád ve váze nějaké čerstvé květiny :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera :-) já teď nějak velikonoce moc neřeším, ale když jsem byla malá a ještě mě ten mrskut bral, tak jsme vždy s mámou každý rok vymýšlely nějaké nové zdobení vajíček, tak aby to nebyly jen barvy :-) Nejvíce mi utkvěly zajíčci z lýka :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné tipy :) My zdobíme klasicky barvičky a pak nějaké potisky na to :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik nádherných dekorací. Hrozně se mi líbí to hnízdo s vajíčky. A vajíčka nebarvím ani nijak nezdobím, protože na Velikonoce nikomu neotvírám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou nádherné nápady. S tou kravatou by mě to vůbec nenapadlo. Já Velikonoce moc neprožívám, ale jako malá jsem zdobení vajíček milovala a letos byh si jich taky pár chtěla nazdobit:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)