Brandnooz box (Duben 2014)

by - dubna 24, 2014

Tak místo zítřku udělám ještě dneska článek na Brandnooz. Mohla jsem si vybrat, paní mi psala email jestli chci ještě dubnový nebo až květnový, tak jsem si vzala ještě dubnový. A teď se pojďme na něj podívat. :)

Takhle přišla krabice, která vážila 4 kila. :) 



Při otevření na mě vykoukla kartička, která skrývá co za výrobky jsou v boxu. :)




Tak a vrhneme se na jednotlivé kousky. 
Lotus karamelové sušenky - Tyhle jsem měla už několikrát a prostě jednoduše je miluji. Cena - 24,90 Kč.
Lotus Classic - to je nějaká pomazánka z originálních karamelových sušenek Lotus, pomazánku si můžeme natřít na toast, palačinky i chléb. Tohle jsem ani v obchodě ještě neviděla, takže jsem velice zvědavá jak to bude chutnat. Cena - 84,90 Kč. Na trhu od května 2013


Patifu Prémiová tofu paštika - dostala jsem tofu paštiku s bylinkami. Vůbec nevím co to je tofu, takže jsem také zvědavá jaká bude. Cena - 26,90 Kč.
7DAYS Borseto - jooo tohle taky znám 7days, ale takovéto jsem ještě neměla, takže zkusím. :)) Cena - 14,90 Kč. Na trhu od února 2014


FELIX kečup - dostala jsem ostrý kečup, no ten v oblibě nemám, tak snad se u nás využije. Cena - 42,90/39,90 Kč. Na trhu od října 2013
VITANA Pyramidka koření - mám koření na vývar, za tohle jsem také spokojená, musíme hned zítra vyzkoušet nebo o víkendu. Pěkně to voní :D Cena - 27,90 Kč. Na trhu od října 2013


X - Drink Krtečkova malinovka - jako já mám velice ráda takové limonády a tahle je prostě malinová a ta mi také chutné :) Cena - 18 Kč. Na trhu od června 2013
STOCK Mixer - Tohle teďka vypil přítel a bylo to prý dobré. Cena - 29,90 Kč. Na trhu od května 2014
X - Drink Krtečkova voda - to co je s mým oblíbeným ovocem tak to piji i jím. Takže tahle voda s příchotí jahody je jako stvořená pro mě! :D  Cena - 11 Kč. Na trhu od června 2013


KOTÁNYI Pažitka a Bazalka - koření se hodí do každé domácnosti, takže určitě využijeme. Cena - 19,90 Kč/ks
GOODMILLS Babbičina volba - hladká mouka se také hodí. Cena - 18,90 Kč. Na trhu od března 2013


Celková cena boxu je: 340 Kč. A my s přítelem jsme platily 279 Kč. Takže si myslím, že se box velice vyplatí. Byl to můj první a já jsem s ním velice spokojená. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ty karamelové sušenky bych snědla asi na posezení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Mixer mi přijde divné že je na trhu až od května.. Vždyť už je to strašně dlouho v obchodech.. Nebo že by to byla nějaká nová příchuť? Sama jsem kupovala Mixer kolu s rumem :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)