Recenze: Lak na nehty Colorama Maybelline

by - května 17, 2014

Dneska nějaká ta recenze na lak od Maybelline :))) Jak se jinak máte? :) Co děláte při sobotním dni. :)) Já to vidím na nějaký seriál je venku opět hnusně! :) Chcete tu více recenzí na laky na nehty? :) Zatím jsem udělala recenze na všechny laky od Coloramy co mám. :)))


Barva tahle barvička mě něčím okouzlila, jelikož je velice světlá a já mám ráda světlé i tmavé odstíny laků, tak jsem sáhla po něm. Je neodolatelně krásný, světlý prostě tady nemám co říct. :))) Je s jemným shimmerem na fotce moc nejde vidět. :) 

Konzistence co tady říct, je prostě tekutá. Musím říct, že po první vrstvě kryje! Stačí jednoduše jedna vrstva a máte hotovo. Rychle schne! Já raději nanáším dvě vrstvy ať je barvička pořádně sytější. :)) 

Výdrž je celkem fajná u světlého laku mi vydrží tak 2-3 dny jak kdy, podle toho co dělám. :) 

Štěteček je normální, klasický a takový trošku tlustý, který mi naprosto vyhovuje.



Značku Colorama zakoupíte ve všech drogerií se stojanem Maybelline nebo samovolně vyhrazeném místu pro coloramu :) Stojí 39.90kč.

You May Also Like

5 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)